Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές καλούνται να εφαρμόσουν τις βασικές αρχές σύνθεσης, τόσο σε μακέτα όσο και σε φυσικό μέγεθος, με σκηνικές εικόνες από το φανταστικό ή το πραγματικό περιβάλλον πόλεων, τοπίων ή χώρων όπου αναφέρονται τα έργα.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Συνδυάζοντας τα δεδομένα που προκύπτουν αφενός από το θεατρικό χώρο και αφετέρου από το θεατρικό κείμενο, διατυπώνονται οι άξονες που συνήθως επηρεάζουν το σκηνογραφικό σχεδιασμό. Με τα συνήθη εκφραστικά μέσα (σχέδιο, φωτογραφία, προπλάσματα, κλπ.) οι φοιτητές μαθαίνουν τη διαδικασία συγκέντρωσης και ανάλυσης όλων των δεδομένων, που η οργάνωσή τους θα βοηθήσει το σχεδιασμό της σκηνογραφίας.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. Αναστασία Κοντογιώργη, Η σκηνογραφία του ελληνικού θεάτρου 1930-1960 [17300]
2. Magdalena Droste, Μπάουχαουζ 1913-1933 [39515]
3. Χρήστος Π. Αθανασόπουλος, Προβλήματα στις εξελίξεις του σύγχρονου θεάτρου [184843]
4. Φαίδων Πατρικαλάκης, Ιστορία της σκηνογραφίας τμ3 [2417]