ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β2

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β2 / Italian language B2
Τίτλος στα ΙταλικάLingua italiana B2/ ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β2
Κωδικός11213
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006589

Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Ιταλική Γλώσσα και ΦιλολογίαΥποχρεωτικά ΓλώσσαςΧειμερινό/Εαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β2
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία6
Class ID
600170143
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. GULISANO Α-ΜRosaria Gulisano-Τσαπανού
2. ΣΠΥΡΙΔΩΝΙΔΗΣ Ν-ΩΗλιας Σπυριδωνιδης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 11111 ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β1
  • 11212 ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β1+
Γενικές Προαπαιτήσεις
Προαπαιτείται ένα επίπεδο γενικών γλωσσολογικών γνώσεων και επικοινωνιακών ικανοτήτων B1/B1+ σύμφωνα με το C.E.F.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα έχει στόχο να αναπτύξει στους φοιτητές: την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την ιταλική γλώσσα στην επικοινωνία, ωθώντας τους προς μια μεγαλύτερη συνειδητοποίηση της ξένης γλώσσας, όλες τις βασικές γλωσσικές μακρο-δεξιότητες, μια πιο αυτόνομη διαδικασία μάθησης, μια γενικότερη εικόνα της ιταλικής κοινωνικής και πολιτισμικής πραγματικότητας. Ειδικότερα, έχει στόχο να πετύχει τους εξής γλωσσικούς και επικοινωνιακούς στόχους: Κατανόηση προφορικού λόγου: κατανόηση απλών μηνυμάτων στην ιταλική γλώσσα standard σχετικά με θέματα όπως εργασία, σπουδές, ελεύθερος χρόνος. Κατανόηση γραπτού λόγου: ανάγνωση και κατανόηση συγκεκριμένων πληροφοριών που μπορούν να εντοπίσουν σε απλά κείμενα και επιστολές. Παραγωγή προφορικού λόγου-διάδραση: παραγωγή απλών προφορικών μηνυμάτων σχετικά με διάφορα θέματα, εκφράζοντας τη γνώμη τους με επιχειρήματα. Συνομιλία με έναν η περισσότερους ομιλητές με στόχο την κατανόηση των βασικών σημείων της συζήτησης. Παραγωγή γραπτού λόγου: παραγωγή απλών κειμένων και επιστολών (με στόχο την περιγραφή εμπειριών, γεγονότων, ονείρων, ελπίδων, μελλοντικών σχεδίων) εκφράζοντας τη γνώμη τους με επιχειρήματα
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα προσφέρει μια διευρυμένη πρακτική δυνότητα εξάσκησης της ιταλικής, πάνω σε βασικές δομές και χρήσεις της γλώσσας με αναφορά στην καθημερινή ζωή σε συνάρτηση με τις πρώτες 3 ενότητες της ακαδημαϊκής ύλης της τρέχουσας χρονιάς (Τα θέματα αφορούν: Ιταλική μουσική - σύγχρονη μουσική, γέννηση της όπερας, ιστορία του Φεστιβάλ Sanremo - - Οι Ιταλοί, ανάγνωση και λογοτεχνία - Η εικόνα της Ιταλίας στο εξωτερικό).
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Podcast
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Άσκηση Πεδίου200,8
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων100,4
Φροντιστήριο200,8
Εκπόνηση μελέτης (project)50,2
Εξετάσεις100,4
Άλλο / Άλλα100,4
Σύνολο753
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση γίνεται με σκοπό να ελέγξει το βαθμό απόκτησης των γλωσσικών δεξιοτήτων και προβλέπει μια προφορική και μια γραπτή εξέταση. Οι φοιτητές που δεν παρακολουθούν το μάθημα προσέρχονται απλά στις τελικές προφορικές και γραπτές εξετάσεις. Οι φοιτητές που παρακολουθούν το μάθημα, εξετάζονται με προόδους. Oποιος στο τέλος του εξάμηνου θα έχει ικανοποιητική βαθμολογία, τότε θα έχει και τη δυνατότητα να μην δώσει την τελική γραπτή εξέταση. Η προφορική εξέταση -η οποία γίνεται παρουσία μιας 3 μελούς επιτροπής καθηγητών- έχει επιλεκτικό χαρακτήρα. Oποιος περνά την προφορική εξέταση έχει το δικαίωμα να δώσει και τη γραπτή. Οι τελικές γραπτές εξετάσεις έχουν την ίδια μορφή με αυτή της προόδου. Η τελική βαθμολογία δίνεται από το μέσο όρο των δύο εξετάσεων και εκφράζεται με βάση την κλίμακα του 10.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Unità 7, 8, 9 complete dei relativi esercizi del libro Matteo La Grassa, Marcella Delitala, Fiorenza Quercioli, "L'italiano all'università 2", Corso di lingua per studenti stranieri. Livello intermedio (B1-B2), Edilingua, 2013, Roma. Lettura di uno dei seguenti libri di narrativa 1.Giorgia Chaidemenopoulou, 7 Favole… 7 Colori dell’arcobaleno, Aletti Editore,2013 Roma 2. Maria Angela Cernigliaro, Italo Calvino, Edizioni Edilingua, 2011, Roma
Τελευταία Επικαιροποίηση
26-01-2020