ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ Ι (ΑΓΓΛΙΚΑ)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ Ι (ΑΓΓΛΙΚΑ) / English Medical Terminology 1
ΚωδικόςΙΑ0306
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΙατρικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΑπόστολος Τσιάλης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID200000304

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ Ι (ΑΓΓΛΙΚΑ)
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600171749
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Επίπεδο Γλωσσομάθειας στην Αγγλική Γλώσσα: Β2 (Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες).
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα μπορούν να: α) περιγράψουν την ανατομία, την φυσιολογία, τις λειτουργίες, καθώς και τις κοινές διαταραχές και διαγνωστικές μεθόδους των σχετικών συστημάτων β) επικοινωνούν με τον γραπτό και προφορικό λόγο σε κάθε είδους ιατρικό περιβάλλον και γ) καταγράφουν με ακρίβεια τους ιατρικούς όρους και τις σχετικές συντομογραφίες.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
Θεματικές περιοχές: α) καρδιαγγειακό σύστημα β) το αίμα γ) το λεμφικό και ανοσοποιητικό σύστημα και δ) το αναπνευστικό σύστημα.
Λέξεις Κλειδιά
ιατρική, ορολογία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Εκτεταμένη χρήση της πλατφόρμας elearning (moodle), καθώς και των Kahoot και Quizlet.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,5
Εργαστηριακή Άσκηση120,5
Εξετάσεις10,0
Σύνολο522
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τεστ ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής (100% του τελικού βαθμού), ενδιάμεσοι πρόοδοι (bonus), gamification (bonus)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Allan David, Lockyer Karen, Αγγλική Ορολογία στις Βιοϊατρικές Επιστήμες, 2018, Broken Hill Publishers Ltd
Τελευταία Επικαιροποίηση
03-12-2020