ΕΙΔΙΚΗ ΖΩΟΤΕΧΝΙΑ Ι (ΑΣΚΗΣΗ)

Πληροφορίες Σύνθετου Μαθήματος
Σύνθετο Μάθημα
Επιμέρους Μαθήματα
  1. 3.4.01 ΕΙΔΙΚΗ ΖΩΟΤΕΧΝΙΑ Ι (ΑΣΚΗΣΗ)
  2. 3.4 ΕΙΔΙΚΗ ΖΩΟΤΕΧΝΙΑ Ι (ΘΕΩΡΙΑ)
Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΗ ΖΩΟΤΕΧΝΙΑ Ι (ΑΣΚΗΣΗ) / Animal Husbandry I Practical
Κωδικός3.4.01
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΚτηνιατρικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
Άλλα ΧαρακτηριστικάΜέρος του σύνθετου μαθήματος
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000795

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Κτηνιατρικής (2020-2021)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 4
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό326

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΗ ΖΩΟΤΕΧΝΙΑ Ι (ΑΣΚΗΣΗ)
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία44
Class ID
600177193
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
1. Να κατανοήσει τη φυσιολογική λειτουργία του διδασκόμενου ζωικού είδους (βοοειδή, πρόβατα, γίδια) αλλά και να αναγνωρίσει τις φυσιολογικές ανάγκες του στο περιβάλλον εκτροφής-διαβίωσής του 2. Να κατανοήσει σε βάθος τις παραγωγικές ιδιότητες των ζώων 3. Να κατανοήσει τις αρχές λειτουργίας της παραγωγικής μονάδας (μονάδα εκτροφής) 4. Να είναι σε θέση να εφαρμόσει τους κανόνες υγιεινής και βιοασφάλειας στην εκτροφή των παραγωγικών ζώων (βοοειδή, πρόβατα, γίδια) 5. Να είναι σε θέση αναγνωρίζει τα προβλήματα εκτροφής και να σχεδιάζει πρωτόκολλα αντιμετώπισής τους
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1-2η ώρα Προσδιορισμός της ηλικίας των βοοειδών, προβάτων και γιδιών στο εργαστήριο. 3-6η ώρα Προσέγγιση και συγκράτηση βοοειδών. Αναγνώριση φυλών βοοειδών. Εκτιμητική επιμέρους φυλών (Τοπογραφία των τμημάτων και χωρών του σώματος, εκτίμηση της διάπλασής τους, εκτίμηση της θρεπτικής κατάστασης γαλακτοπαραγωγικής και κρεοπαραγωγικής κατεύθυνσης βοοειδών, εκτίμηση διάπλασης του μαστού των γαλακτοπαραγωγών αγελάδων. 7-10η ώρα Προσέγγιση και συγκράτηση αιγοπροβάτων. Αναγνώριση φυλών προβάτων και γιδιών. Εκτιμητική επιμέρους φυλών (Τοπογραφία των τμημάτων και χωρών του σώματος, εκτίμηση της διάπλασής τους (νεαρά και ενήλικα άτομα), εκτίμηση της θρεπτικής κατάστασης, εκτίμηση διάπλασης του μαστού. 11-12η ώρα Λειτουργία αρμεκτικού συγκροτήματος, αρχές, τεχνικά χαρακτηριστικά, κρίσιμα σημεία ελέγχου που σχετίζονται με την υγεία και τις αποδόσεις των ζώων. 13-18η ώρα Επίσκεψη σε εκτροφή γαλακτοπαραγωγών αγελάδων. 19-24η ώρα Επίσκεψη σε εκτροφή πάχυνσης βοοειδών. 25-30η ώρα Επίσκεψη σε εκτροφή γαλακτοπαραγωγών προβάτων. 31-36η ώρα Επίσκεψη σε εκτροφή γαλακτοπαραγωγών γιδιών. 37-40η ώρα Βασικές αρχές ποδοκομίας βοοειδών. 41-44η ώρα Βασικές αρχές ποδοκομίας αιγοπροβάτων.
Λέξεις Κλειδιά
Εκτροφή, βοοειδή, πρόβατα, γίδια
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Εργαστηριακή Άσκηση
Άσκηση Πεδίου
Φροντιστήριο
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
24-11-2020