Travel Journalism and communication (Θ/Α)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςTravel Journalism and communication (Θ/Α) / Travel Journalism, communication and social media
ΚωδικόςΓΕ6500
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΦανή Γαλατσοπούλου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID140000376

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςTravel Journalism and communication (Θ/Α)
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Ώρες Συνολικά52
Class ID
600177455
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές στο τέλος των μαθημάτων: 1. Θα έχουν αποκτήσει γενικές γνώσεις σχετικές με την ταξιδιωτική επικοινωνία και την εξελικτική πορεία της ταξιδιωτικής γραφής και δημοσιογραφίας. 2. Θα αναγνωρίζουν τα διαφορετικά είδη ταξιδιωτικών άρθρων 3. Θα είναι σε θέση να παρουσιάζουν ταξιδιωτικούς προορισμούς, να γράφουν ταξιδιωτικά άρθρα, ταξιδιωτικά ημερολόγια, να καταγράφουν ταξιδιωτικές εμπειρίες και να χρησιμοποιούν τα Κοινωνικά Μέσα για τη μετάδοση του υλικού αυτού.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα αυτό, ακολουθώντας στρατηγικές διδασκαλίας και μάθησης της βιωματικής εκπαίδευσης, επιχειρείται η εξοικείωση των φοιτητών με την ξενόγλωσση ταξιδιωτική δημοσιογραφία και επικοινωνία. Εξετάζονται τα είδη και γένη έντυπης και ηλεκτρονικής ξενόγλωσσης ταξιδιωτικής δημοσιογραφίας και παρουσιάζονται στρατηγικές επικοινωνίας μέσω των νέων επικοινωνιακών εργαλείων (Κοινωνικά Μέσα). Στο μάθημα συνδυάζεται η θεωρητική κατάρτιση με βιωματικές δραστηριότητες και έρευνα πεδίου. Έτσι, οι φοιτητές εξερευνούν τόπους (π.χ. Θεσσαλονίκη) ως ταξιδευτές, αναζητούν στοιχεία ιστορικά και πολιτισμικά, βιώνουν τον καθημερινό τρόπο ζωής και αποτυπώνουν ψηφιακά ή περιγράφουν και μοιράζονται την εμπειρία τους, χρησιμοποιώντας πρακτικές της ταξιδιωτικής δημοσιογραφίας και εργαλεία των Κοινωνικών Μέσων.
Λέξεις Κλειδιά
Ταξίδι, Πολιτισμός, Δημοσιογραφία, Επικοινωνία, Κοινωνικά Μέσα Επικοινωνίας
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Podcast
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιωματική Εκπαίδευση
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Εργαστηριακή Άσκηση13
Άσκηση Πεδίου20
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων40
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων10
Εκπόνηση μελέτης (project)40
Συγγραφή εργασίας / εργασιών20
Σύνολο182
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Hanusch, F., Fürsich, E. (2014) Travel Journalism. Palgrave Macmillan. Urry, J. and Larsen, J. (2011) The Tourist Gaze 3.0. London: Sage. O’Neil, L. Peat (2006). ‘Travel Writing, 2nd Edition’ F+W Publications
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
A corpus of selected travel articles, travel stories and travel audiovisual articulations about Greece and its travel destinations is being distributed to students, facilitating their familiarization with the country, travel writing and travel communication (e.g. print and online publications, inflight and on board magazines, audiovisual productions from the national or the international travel landscape). In addition, this local view acquaintance which is accompanied by bilingual texts and content (Greek-English) furthers the students’ Greek language knowledge and understanding.
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-05-2021