Πρακτική άσκηση στην Α/θμια

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠρακτική άσκηση στην Α/θμια / Practical training in Elementary Schools
ΚωδικόςΓΚ3500
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τις Σέρρες
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID260000570

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών (2014)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 109
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ533

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠρακτική άσκηση στην Α/θμια
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600177811
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής θα είναι σε θέση να: Οργανώνει και να εκτελεί αποτελεσματικά το μάθημα της φυσικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Αντιμετωπίζει αποτελεσματικά καταστάσεις και συνθήκες που μπορεί να συμβούν στο σχολείο. Διαφοροποιεί και να εφαρμόζει διαφορετικές μεθόδους διδασκαλίας με βάση τα χαρακτηριστικά των μαθητών/τριών. Να ευαισθητοποιηθεί σε μεθοδολογικά και πρακτικά ζητήματα που μπορεί να προκύψουν από την εμπλοκή του φοιτητή στη σχολική τάξη.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σχεδιασμός μαθήματος φυσικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα. Παρακολούθηση υποδειγματικής διδασκαλίας στο σχολείο από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής του σχολείου. Διδασκαλία του μαθήματος Φυσικής Αγωγής (2ωρη διδασκαλία σε διαφορετικές τάξης), υπό την εποπτεία του υπεύθυνου εκπαιδευτικού του σχολείου αλλά και του υπεύθυνου εκπαιδευτικού του τμήματος. Παρακολούθηση/αξιολόγηση/σχολιασμός των διδασκαλιών αλλά και των σχεδίων μαθημάτων των συμφοιτητών. Παρακολούθηση της διδασκαλίας των συμφοιτητών του.
Λέξεις Κλειδιά
πρωτοβάθμια, διδασκαλία, σχέδια μαθήματος
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Λόγω της πανδημίας COVID -19 το μάθημα πραγματοποιήθηκε (στο μέρος που ήταν εφικτό λόγω της φύσης του) εξ αποστάσεως
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις100,4
Πρακτική (Τοποθέτηση)281,1
Συγγραφή εργασίας / εργασιών301,2
Εξετάσεις100,4
Σύνολο783
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Σχεδιασμός ημερήσιου προγράμματος μαθήματος (30%) Διδασκαλία (60%) Προφορική εξέταση (10%) Η αξιολόγηση πραγματοποιείται στη διάρκεια του εξαμήνου την ώρα διεξαγωγής του μαθήματος Σε περίπτωση μη προβιβάσιμου βαθμού ο/η φοιτητής/τρια εξετάζεται προφορικά. Η εξέταση περιλαμβάνει το σχεδιασμό ενός ωριαίου μαθήματος της ανάλογης βαθμίδας εκπαίδευσης και την ανάλογη προφορική εξέταση επί του σχεδίου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1.Δραστηριότητες και παιχνίδια για όλους στο μάθημα της φυσικής αγωγής.Συγγραφείς: Bielenberg Kiersten (Kiwi), Λεβεντάκης Χαράλαμπος, Μτφρ. Προκόπη Ιωάννα, Επιμ. Κοντού Μαρία, Ελληνούδης Θεόδωρος Διαθέτης (Εκδότης) UNIVERSITY STUDIO PRESS - ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΩΝ 2.Το φάσμα των μεθόδων διδασκαλίας στη φυσική αγωγή: Από τη θεωρία στην πράξη (ΚΩΔ. ΒΙΒΛ. 7588,Νικόλαος Διγγελίδης, Α. ΚΑΙ Π. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΟΥ Ο.Ε. Έκδοση: 1/2007 ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 3.Διδάσκοντας αθλητικές δεξιότητες στα παιδιά (ΚΩΔ.ΒΙΒΛΙΟΥ,9397169), Κολοβελώνης, Αθανάσιος, Γούδας Μάριος, Αφοί Κυριακίδη ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΕ 2016
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Pangazi R. Εκδ. Σάλτο. Η φυσική αγωγή στην αρχή του 21ου αιώνα, Σκοποί-Στόχοι, Επιδιώξεις, Δερρή Β. Εκδ. Σάλτο. Τα βιβλία του εκπαιδευτικού για το δημοτικό σχολείο www.pi-school.gr . Teaching Physical Education (5th Edition) Muska Mosston Muska Mosston (Author) Teaching Physical Education for Learning, Judith Rink . The Physical Education Activity Handbook (12th Edition) Neil Schmottlach Neil Schmottlach, Jerre McManama. Το λεξικό στη διδακτική πράξη και στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό, Χατζηδήμου κ. Αφοι Κυριακίδη 2008 Θες/νίκη Για μια καλύτερη φυσική αγωγή , Αθ. Παπαϊωάννου, Ι. Θεοδωράκης, Μ. Γούδας, Εκδ. Χριστοδουλίδου, 2003 Θες/νίκη. Για ένα ενδιαφέρον μάθημα φυσικής αγωγής στο δημοτικό σχολειό, Ν. Διγγελίδης, Αθ. Παπαϊωάννου, Εκδ. Χριστοδουλίδου, 2003 Θες/νίκη.
Τελευταία Επικαιροποίηση
28-04-2021