ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ / MANAGEMENT OF SMALL- MEDIUM ENTERPRISES AND ENTREPRENEURSHIP.
Κωδικός12ΕΣ12
ΣχολήΟικονομικών και Πολιτικών Επιστημών
ΤμήμαΟικονομικών Επιστημών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΑικατερινη Καμπουρη
Γνωστικό ΑντικείμενοΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600003600

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών (2013-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 314
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣΕλεύθερη Επιλογή633
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝΕπιλογής Κατεύθυνσης633

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600178384

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΙσόγειο
ΑίθουσαΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ (157)
ΗμερολόγιοΠέμπτη 10:00 έως 13:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές: 1) Θα γνωρίζουν τις βασικές αρχές διοίκησης μίας μικρομεσαίας επιχείρησης 2) Θα κατανοήσουν τις έννοιες της επιχειρηματικότητας καθώς και της δημιουργικότητας και της καινοτομίας 3) Θα κατανοήσουν τα προσωπικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την επιτυχή λειτουργία μίας μικρομεσαίας επιχείρησης 4) Θα αναπτύξουν δεξιότητες σχετικά με την αποτελεσματική ηγετική συμπεριφορά στο πλαίσιο της λειτουργίας μίας μικρομεσαίας επιχείρησης 5) Θα κατανοήσουν τις βασικές αρχές του Μάρκετινγκ μίας μικρομεσαίας επιχείρησης
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι να περιγράψει και να αναλύσει βασικές έννοιες της επιχειρηματικότητας και της διοίκησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, οι φοιτητές/τριες θα εξοικειωθούν με σημαντικά θέματα που είναι απαραίτητα για την επιτυχή δημιουργία και λειτουργία μίας μικρομεσαίας επιχείρησης όπως είναι, ανάμεσα σε άλλα, το επιχειρηματικό σχέδιο, η ηγεσία, η διοίκηση ανθρώπινων πόρων και το Μάρκετινγκ.
Λέξεις Κλειδιά
Επιχειρηματικότητα, μικρομεσαία επίχείρηση, ηγεσία, διοίκηση ανθρώπινων πόρων, μάρκετινγκ, επιχειρηματικό σχέδιο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις822,9
Εξετάσεις20,1
Σύνολο843
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Διοίκηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων-Έναρξη και Ανάπτυξη Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων. Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 77107306, Έκδοση: 1/2018, Συγγραφείς: Longenecker Justin., Petty J. William, Palich E. Leslie, Hoy Frank, ISBN: 9789925563067, Διαθέτης (Εκδότης): BROKEN HILL PUBLISHERS LTD Επιχειρηματικότητα και Διοίκηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 59382565, Έκδοση: 1η/2016, Συγγραφείς: Scarborough Norman, ISBN: 978-960-508-219-2, Διαθέτης (Εκδότης): ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΙΚΟΥ & ΣΙΑ ΕΠΕ Βιβλίο Επιχειρηματικότητα για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 12508181, Έκδοση: 1η έκδ./2011, Συγγραφείς: Storey David, Greene Francis, Χασσίδ Ιωσήφ, Φαφαλιού Ειρήνη, ISBN: 978-960-218-740-1, Διαθέτης (Εκδότης): ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΕ
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Κώτσιος, Π. (2019) Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία: Σύλληψη, Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Λειτουργία, 3η έκδοση, ISBN 978-618-84414-0-8 Deakins, D. & Freel, M (2007) Επιχειρηματικότητα, Εκδ. Κριτική, ISBN 978-960-218-501-8 Κριεμάδης, Α. (2011), Επιχειρηματικότητα και μικρομεσαίες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, Εκδότης: Νομική Βιβλιοθήκη, ISBN: 9789602729205 Πάσχος, Γ.Α & Γιοβάνης, Ν. Ε. (2010), Διοίκηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων, Εκδότης: Γκιούρδας, ISBN: 9789603878667 Κυριαζόπουλος Π. Γ. & Τερζίδης Κ. (2000), Διοίκηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην 3η βιομηχανική επανάσταση, Εκδότης: Σύγχρονη εκδοτική, ISBN: 9789607344885
Τελευταία Επικαιροποίηση
02-12-2021