ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ / MATHEMATICS AND THE TEACHING OF MATHEMATICS
ΚωδικόςΕΜ56
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΙωάννης Παπαδόπουλος
Γνωστικό ΑντικείμενοΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017611

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής534

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600178839

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΠαιδαγωγικό Μπλε
ΌροφοςΙσόγειο
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ ΛΥΟΜΕΝΟ 1 (172)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 12:01 έως 15:01
Τύπος Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές να έχουν κατανοήσει σε βάθος τις θεμελιώδεις μαθηματικές έννοιες που διαπραγματεύονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση όπως επίσης και να είναι ενήμεροι για διδακτικά θέματα που σχετίζονται με τις έννοιες αυτές.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ - ΑΛΓΕΒΡΑ Φυσικοί Αριθμοί Θεωρία Αριθμών Κλάσματα Δεκαδικοί Αναλογίες - Ποσοστά Μεταβλητές - Εξισώσεις Έννοιες Στατιστικής ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Επίπεδα σχήματα Εμβαδόν - Περίμετρο Γεωμετρία των στερεών Όγκος - Εμβαδόν επιφάνειας
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων230,8
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων80,3
Συγγραφή εργασίας / εργασιών80,3
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1204
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
I. Παπαδόπουλος (2013) Τα Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και η διδασκαλία τους. Εκδόσεις Παν. Μακεδονίας
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Aufmann, R. N., Lockwood, J., Nation, R. D., & Clegg, D. K. (2012).Mathematical Excursions.Brooks/Cole Publishing Company. Bello, I., Britton, J. R., & Kaul, A. (2009). Topics in contemporary mathematics. Brooks/Cole Publishing Company. Bennet, A., Burton, L., & Nelson, T. (2012, 9th edition). Mathematics for Elementary Teachers. A Conceptual Approach. McGrawHill: New York. Gantert, A.X. (2007). Integrated Algebra I. AMSCO School Publications. New York. Gowers, T. (2008). The Princeton Companion to Mathematics. Princeton: University Press Haylock, D. (2010, 4th edition) Mathematics Explained for primary teachers. SAGE Publications Ltd. London
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-01-2022