ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / ISLAM AND EDUCATION
ΚωδικόςΕΜΜ12
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΑγγελική Ζιάκα
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017692

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 10
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΧειμερινή-4

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600178860

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΘεολογική
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ Β (Τμήμα Θεολογίας) (97)
ΗμερολόγιοΠαρασκευή 15:01 έως 18:01
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να μάθουν οι φοιτητές τους διαφόρους και πολλές φορές αποκλίνοντες μεταξύ τους τρόπους διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών και ειδικώς του Ισλάμ σε ευρωπαϊκά αλλά και μουσουλμανικά εκπαιδευτικά συστήματα. Να μπορούν να συνθέσουν τις γνώσεις αυτές και να αναζητήσουν τις εφαρμογές τους και τις προτεραιότητες στο ελληνικό δημόσιο σχολείο, και συγκεκριμένα να αναπτύξουν δεξιότητες για τη διδασκαλία του Ισλάμ.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το Ισλάμ στην εκπαίδευση. Οιφοιτητές θα πληροφορηθούν για τους τρόπους διδασκαλίας και προσέγγισης του μαθήματος των θρησκευτικών στο ελληνικό δημόσιο σχολείο γενικώς, και ειδικώς της διδασκαλίας του Ισλάμ σε διάφορα ευρωπαϊκά αλλά και μουσουλμανικά εκπαιδευτικά συστήματα.
Λέξεις Κλειδιά
Ισλάμ, Εκπαίδευση, κοσμικός, παραδοσιακός, Νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων311,0
Πρακτική (Τοποθέτηση)200,7
Συγγραφή εργασίας / εργασιών200,7
Εξετάσεις100,3
Σύνολο1204
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Aγγελική Ζιάκα, Διαπολιτισμική Θρησκευτική Εκπαίδευση και Ισλαμικές Σπουδές. Προκλήσεις και προοπτικές σε Ελλάδα, Ευρώπη, ΗΠΑ, εκδ. Μαΐστρος, Αθήνα 2016.
Τελευταία Επικαιροποίηση
27-10-2020