ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β2+

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β2+ / Italian Language B2+
Τίτλος στα ΙταλικάΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β2+
Κωδικός11214
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006590

Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 2
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Ιταλική Γλώσσα και ΦιλολογίαΥποχρεωτικά ΓλώσσαςΧειμερινό/Εαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β2+
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία6
Ώρες Συνολικά78
Class ID
600179491
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. GULISANO Α-ΜRosaria Gulisano-Τσαπανού
2. ΣΠΥΡΙΔΩΝΙΚΗΣ Ν-ΩΗλιας Σπυριδωνιδης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
ένα επίπεδο γενικών γλωσσολογικών γνώσεων και επικοινωνιακών ικανοτήτων B2 σύμφωνα με το C.E.F.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα έχει στόχο να αναπτύξει στους φοιτητές: την ικανότητα να κατανοούν και να παράγουν γραπτά και προφορικά κείμενα δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή σε συγκεκριμένες επικοινωνιακές λειτουργίες, όπως να μπορούν να συζητούν με επιχειρήματα; την ικανότητα να επικεντρώνουν στους γλωσσικούς κανόνες ως μηχανισμοί επικοινωνιακών λειτουργιών και όχι ως απλοί γραμματικοί/συντακτικοί κανόνες, ένα μεγάλο βαθμό γλωσσικής καταλληλότητας και ευφράδειας. Ειδικότερα, έχει στόχο να πετύχει τους εξής γλωσσικούς και επικοινωνιακούς στόχους: Κατανόηση προφορικού λόγου: κατανόηση των πιο σημαντικών σημείων σύνθετων κειμένων σχετικά με θέματα επικαιρότητας. Κατανόηση γραπτού λόγου: ανάγνωση άρθρων, δημοσιογραφικών κειμένων, μελετών θεμάτων επικαιρότητας και κατανόηση της άποψης των συγγραφέων των παραπάνω κειμένων. Παραγωγή προφορικού λόγου-διάδραση: παραγωγή απλών προφορικών μηνυμάτων σχετικά με διάφορα θέματα επικαιρότητας, εκφράζοντας τα επιχειρήματά τους. Συνομιλία με έναν ή περισσότερους ομιλητές μέσα από την οποία γίνεται ανταλλαγή τεκμηριωμένων απόψεων. Παραγωγή γραπτού λόγου: παραγωγή απλών κειμένων σχετικά με διάφορα θέματα εκφράζοντας τη συμφωνία τους ή τη διαφωνία τους. Παραγωγή επιστολών επικεντρώνοντας στην προσωπική τους άποψη σχετικά με γεγονότα ή εμπειρίες.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα είναι συνέχεια του μαθήματος Ιταλική Γλώσσα B2 . Εξετάζει πιο σύνθετες δραστηριότητες για την ανάπτυξη και ενίσχυση των γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, σε συνάρτηση με τα θέματα των ενοτήτων της ακαδημαϊκής ύλης της τρέχουσας χρονιάς (τα θέματα αφορούν: περιβάλλον και οικολογία, σχέδια ζωής, επίσημη ορολογία για δημόσια έγγραφα και οργανισμούς, περιπέτειες και δύσκολες συγκυρίες)
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Podcast
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Άσκηση Πεδίου602,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων502
Φροντιστήριο803,2
Εκπόνηση μελέτης (project)100,4
Εξετάσεις200,8
Άλλο / Άλλα803,2
Σύνολο30012
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση γίνεται με σκοπό να ελέγξει το βαθμό απόκτησης των γλωσσικών δεξιοτήτων και προβλέπει μια προφορική και μια γραπτή εξέταση. Οι φοιτητές που δεν παρακολουθούν το μάθημα προσέρχονται απλά στις τελικές προφορικές και γραπτές εξετάσεις. Οι φοιτητές που παρακολουθούν το μάθημα, εξετάζονται με προόδους. Oποιος στο τέλος του εξάμηνου θα έχει ικανοποιητική βαθμολογία, τότε θα έχει και τη δυνατότητα να μην δώσει την τελική γραπτή εξέταση. Η προφορική εξέταση -η οποία γίνεται παρουσία μιας 3 μελούς επιτροπής καθηγητών- έχει επιλεκτικό χαρακτήρα. Oποιος περνά την προφορική εξέταση έχει το δικαίωμα να δώσει και τη γραπτή. Οι τελικές γραπτές εξετάσεις έχουν την ίδια μορφή με αυτή της προόδου. Η τελική βαθμολογία δίνεται από το μέσο όρο των δύο εξετάσεων και εκφράζεται με βάση την κλίμακα του 10.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
C. Ghezzi, M.Piantoni, R. Bozzone Costa, Nuovo Contatto C1, Corso di lingua e civiltà italiana per stranieri, Loescher Editore, 2016, Torino. Unità 01 ( percorsi: 1-2-3-6), unità 02 ( percorsi: 1-4-5)
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Lettura di uno dei seguenti libri di narrativa 1.Giorgia Chaidemenopoulou, 7 Favole… 7 Colori dell’arcobaleno, Aletti Editore,2013 Roma 2.Maria Angela Cernigliaro, Italo Calvino, Edizioni Edilingua, 2011, Roma
Τελευταία Επικαιροποίηση
30-09-2020