ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ: 1945-2000

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ: 1945-2000 / CONTEMPORARY AMERICAN FICTION: 1945-2000
ΚωδικόςΛογ7-348
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007091

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 41
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ: 1945-2000
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600179691
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Δεν υπάρχει ανάγκη προαπαιτούμενου μαθήματος για το Λογ 7-348.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Συγκεκριμένα οι φοιτητές/τριες: •Εστιάζονται στην ανάλυση αφηγημάτων, μυθιστορημάτων και ηλεκτρονικών κειμένων καθώς και στην ανάγνωση συγκεκριμένων θεωρητικών δοκιμίων για το μενταμοντέρνο •Εξοικειώνονται με τη μεταμοντέρνα γραφή, την πειραματική και μη-γραμμική προσέγγιση της κειμενικότητας •Ενημερώνονται για τις κοινωνικο-πολιτισμικές τάσεις αλλά και το πολιτικό πλαίσιο που διαμόρφωσαν τη γραφή του καθενός/καθεμιάς πεζογράφου που εξετάζεται στο μάθημα αυτό.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό εστιάζεται σε σημαντικούς Αμερικανούς/-νίδες πεζογράφους, όπως ο Richard Ellison, Vladimir Nabokov, Jack Kerouac, Kurt Vonnegut, Raymond Carver, Leslie Marmon Silko, Art Spiegelman, Annie Proulx, Jamaica Kincaid, Chuck Palahnuik, καλύπτοντας την χρονική περίοδο 1945-2000.
Λέξεις Κλειδιά
μεταμοντέρνα θεωρία, πεζογραφία, graphic novels, φυλή, φύλο, εθνοτική ταυτότητα, πειραματική αφήγηση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
-Διαδικτυακό υλικό από την πλατφόρμα American Studies Resource Portal (www.asrp.gr) καθώς και ντοκυμαντέρ/συντεύξεις από το διαδικτυακό κανάλι youtube. -'Οσον αφορά την επικοινωνία με τους φοιτητές αυτή πραγματοποιείται πάντα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ανακοινώσεων στην ιστοσελίδα του Τμήματος. -Σχετικά με το υλικό του μαθήματος αλλά και την κατάθεση των εργασιών των φοιτητριών/ών χρησιμοποιείται η πλατφόρμα elearning. - To μάθημα μπορεί να εξεταστεί διαδικτυκά μέσω της πλατφόρμας elearning (προτεινόμενη μέθοδος: Quiz με ερωτήσεις ανάπτυξης)
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1174,7
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων100,4
Εκπόνηση μελέτης (project)100,4
Συγγραφή εργασίας / εργασιών100,4
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
α. Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου 'Η β. Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου και παρουσιάσεις στην τάξη συνοδευόμενες από σύντομη γραπτή αναφορά (παρουσιάσεις 10% και αναφορά 10%)Ή γ. Συγγραφή 2 δοκιμίων (2,000 λέξεις το καθένα) και τελική εξέταση (δοκίμια 20%x2=40% και 60% εξέταση)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Βασικό σύγγραμμα: Levine, Robert S., editor. The Norton Anthology of American Literature since 1945. Vol. E. 9th Ed (2017). Επιπλέον δευτερογενείς πηγές: Bilton, Alan. An Introduction to Contemporary American Fiction. Edinburg UP, 2002. Geis, Deborah R. Considering Maus : approaches to Art Spiegelman's "Survivors Tale" of the Holocaust. U of Alabama P, 2007 Jaskoski, Helen. Leslie Marmon Silko: A Study of the Short Fiction. Twayne Publishers, 1998. Kirk, Nesset. The Stories of Raymond Carver: A Critical Study. Ohio UP, 1995. Klinkowitz, Jerome. The Vonnegut Effect. U of South Carolina P, 2004. Lardas, John. The bop apocalypse : the religious visions of Kerouac, Ginsberg, and Burroughs. U of Illinois P, c2001. Lasch, Christopher. The Culture of Narcissism: American Life in an Age of Diminishing Expectations. Norton, 1979. McHale, Brian. Postmodernist Fiction. Methuen, 1987. O’ Meally, Robert G. New Essays on Invisible Man. CUP, 1988. Paravisini-Gebert, Lizabeth. Jamaica Kincaid: A Critical Companion. Greenwood Press, 1999. Pifer, Ellen. Vladimir Nabokov's Lolita : a casebook. OUP, 2003. Porter, Joy, and Kenneth M. Roemer. The Cambridge Companion to Native American Literature. Cambridge University Press, 2005. Prosser, Jay. American Fiction of the 1990s: Reflections of History and Culture. Routledge, 2008. Showalter, Elaine. A jury of her peers : American women writers from Anne Bradstreet to Annie Proulx. Alfred A. Knopf, 2009.
Τελευταία Επικαιροποίηση
17-11-2020