ΣΧΕΔΙΟ 1

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΟ 1 / Drawing I
ΚωδικόςΥΚΣ12
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΕμμανουήλ Γιανναδάκης
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΠΠΔΕ 2
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006854

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 6
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό115

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΟ 1
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600180551
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές, με την ολοκλήρωση του μαθήματος, αναμένεται να: • Καλλιεργήσουν την οπτική τους κρίση και μνήμη δια μέσου της παρατήρησης. • Εμπλακούν με σειρά ποικίλων σχεδιαστικών μεθοδολογικών προσεγγίσεων και μορφοπλαστικών διατυπώσεων του ιδίου αντικειμένου (π.χ. περιγραμματικά, τονικά και χρωματικά). • Αναπτύξουν αυτοπεποίθηση όσον αφορά τον χειρισμό διάφορων σχεδιαστικών εργαλείων, υλικών και υλών σε φέρουσες επιφάνειες. • Aναπτύξουν ικανότητες κριτικής σκέψης και δυναμικής πρακτικής.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το περιεχόμενο του μαθήματος είναι το λεγόμενο αναλογικό και αναφορικό σχέδιο και η διευρυμένη έννοια του σχεδίου, με επίκεντρο ασκήσεις σχεδίου από φυσικό και μη φυσικό πρότυπο (γυμνό μοντέλο). Το μάθημα περιλαμβάνει ασκήσεις “οπτικής επικοινωνίας” με σκοπό τη μελέτη, την παρατήρηση, την αποτύπωση και την ανάπτυξη των εφαρμογών της γραμμής, του σχήματος, του όγκου, του χώρου, της γραφής και των τεχνικών του σχεδίου με διάφορα υλικά.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
  • επισκέψεις σε εκθέσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Εργαστηριακή Άσκηση
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο1505
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Καλλιτεχνική δημιουργία
ομαδικές εκθέσεις
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εργασίες των φοιτητών εξετάζονται παρουσία όλων των φοιτητών του εργαστηρίου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
o Βιβλίο : ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ o Βιβλίο : Για το Πνευματικό στην Τέχνη, Βασίλι Καντίνσκι
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-11-2020