ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΜΙΛΟΥΜΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΜΙΛΟΥΜΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ / INTRODUCTION TO DIDACTICS OF SPOKEN LANGUAGES
ΚωδικόςΓΔ0101
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280005605

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΜΙΛΟΥΜΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600181127
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Επιδίωξη του μαθήματος είναι να βοηθηθούν οι φοιτητές να μάθουν: 1) να ανατρέχουν μόνοι τους σε πηγές πληροφόρησης για να πετύχουν την επίλυση προβλημάτων που θα συναντήσουν κατά τη διάρκεια διδασκαλίας της ιταλικής, 2) να μελετούν κείμενα σχετικά με τη διδακτική των γλωσσών, γραμμένα στα ιταλικά, ελληνικά ή αγγλικά.
Γενικές Ικανότητες
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1) Ορισμός βασικών όρων του πεδίου μελέτης. 2) Η ευρωπαϊκή πολιτική των τελευταίων τριών δεκαετιών αναφορικά με τη διδασκαλία / μάθηση των γλωσσών. 3) Διάκριση μεταξύ προσεγγίσεων, μεθόδων και τεχνικών διδασκαλίας. 4) Παρουσίαση των τριών σημαντικότερων προσεγγίσεων. 5) Η εξάβαθμη κλίμακα επιπέδου γλωσσομάθειας του Συμβουλίου της Ευρώπης. 6) Ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά της γλωσσομάθειας. 7) Ανίχνευση των χαρακτηριστικών διαφόρων προσεγγίσεων και μεθόδων σε εγχειρίδια διδασκαλίας και σε θέματα συστημάτων πιστοποίησης της γλωσσομάθειας
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις40
Σεμινάρια12
Σύνολο52
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ο βαθμός επίτευξης των στόχων του μαθήματος από τον κάθε φοιτητή ελέγχεται με γραπτή τελική εξέταση διάρκειας 2,5 ωρών. Οι φοιτητές που παρακολουθούν συστηματικά το μάθημα έχουν τη δυνατότητα να εξεταστούν με διαρκή αξιολόγηση (δοκιμασίες/τεστ στη διάρκεια των μαθημάτων).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
-
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
- Council of Europe (συλλογική δουλειά συνεργατών του ΣτΕ), 2002. Quadro comune europeo di riferimento per le lingue: apprendimento insegnamento valutazione. Milano: La Nuova Italia. - Mezzadri M., 2003. I ferri del mestiere: (Auto)formazione per l’insegnante di lingue. Perugia: Guerra. - Vedovelli M., 2002. Guida all’italiano per stranieri. Roma: Carocci Editore. - Richards J.C., Rodgers Th.S., 2001. Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-01-2020