ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ / ITALIAN LANGUAGE III
ΚωδικόςΙΓ0103
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280005682

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία10
Class ID
600181183
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. GULISANO A-MRosaria Gulisano-Τσαπανού
2. ΣΠΥΡΙΔΩΝΙΔΗΣ Ν-ΩΗλιας Σπυριδωνιδης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΙΓ0101 ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα έχει στόχο να αναπτύξει στους φοιτητές: την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την ιταλική γλώσσα στην επικοινωνία, ωθώντας τους προς μια μεγαλύτερη συνειδητοποίηση της ξένης γλώσσας, όλες τις βασικές γλωσσικές μακρο-δεξιότητες, μια πιο αυτόνομη διαδικασία μάθησης, μια γενικότερη εικόνα της ιταλικής κοινωνικής και πολιτισμικής πραγματικότητας. Ειδικότερα, έχει στόχο να πετύχει τους εξής γλωσσικούς και επικοινωνιακούς στόχους: Κατανόηση προφορικού λόγου: κατανόηση απλών μηνυμάτων στην ιταλική γλώσσα standard σχετικά με θέματα όπως εργασία, σπουδές, ελεύθερος χρόνος. Κατανόηση γραπτού λόγου: ανάγνωση και κατανόηση συγκεκριμένων πληροφοριών που μπορούν να εντοπίσουν σε απλά κείμενα και επιστολές. Παραγωγή προφορικού λόγου-διάδραση: παραγωγή απλών προφορικών μηνυμάτων σχετικά με διάφορα θέματα, εκφράζοντας τη γνώμη τους με επιχειρήματα. Συνομιλία με έναν η περισσότερους ομιλητές με στόχο την κατανόηση των βασικών σημείων της συζήτησης. Παραγωγή γραπτού λόγου: παραγωγή απλών κειμένων και επιστολών (με στόχο την περιγραφή εμπειριών, γεγονότων, ονείρων, ελπίδων, μελλοντικών σχεδίων) εκφράζοντας τη γνώμη τους με επιχειρήματα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα προσφέρει μια διευρυμένη πρακτική δυνότητα εξάσκησης της ιταλικής, πάνω σε βασικές δομές και χρήσεις της γλώσσας με αναφορά στην καθημερινή ζωή σε συνάρτηση με τις πρώτες 5 ενότητες της ακαδημαϊκής ύλης της τρέχουσας χρονιάς (Τα θέματα αφορούν: υγεία, ευκαιρίες στη ζωή και την απασχόληση, συνεντεύξεις εργασίας, πολιτιστικές διαφορές)
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις40
Άσκηση Πεδίου90
Σύνολο130
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση γίνεται με σκοπό να ελέγξει το βαθμό απόκτησης των γλωσσικών δεξιοτήτων και προβλέπει μια προφορική και μια γραπτή εξέταση. Οι φοιτητές που δεν παρακολουθούν το μάθημα προσέρχονται απλά στις τελικές προφορικές και γραπτές εξετάσεις. Οι φοιτητές που παρακολουθούν το μάθημα, εξετάζονται με προόδους. Oποιος στο τέλος του εξάμηνου θα έχει ικανοποιητική βαθμολογία, τότε θα έχει και τη δυνατότητα να μην δώσει την τελική γραπτή εξέταση. Η προφορική εξέταση -η οποία γίνεται παρουσία μιας 3 μελούς επιτροπής καθηγητών- έχει επιλεκτικό χαρακτήρα. Oποιος περνά την προφορική εξέταση έχει το δικαίωμα να δώσει και τη γραπτή. Οι τελικές γραπτές εξετάσεις έχουν την ίδια μορφή με αυτή της προόδου. Η τελική βαθμολογία δίνεται από το μέσο όρο των δύο εξετάσεων και εκφράζεται με βάση την κλίμακα του 10.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1.Alessandra Latino, Marida Muscolino 1,2,3, Italiano! Volume 3 Libro + cd-rom Corso comunicativo di lingua italiana per stranieri ULRICO HOEPLI, 2008, Milano τις πρώτες 5 ενότητες
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-07-2013