Ψυχοπαθολογία και Δυσκολίες Μάθησης και Συμπεριφοράς Παιδιών και Εφήβων

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΨυχοπαθολογία και Δυσκολίες Μάθησης και Συμπεριφοράς Παιδιών και Εφήβων / Psychopathology and Difficulties in Learning and Behavior of Children and Adolescents
ΚωδικόςΔΤ-502
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016396

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΨυχοπαθολογία και Δυσκολίες Μάθησης και Συμπεριφοράς Παιδιών και Εφήβων
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Ώρες Συνολικά24
Class ID
600181325
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κάνουν διάγνωση ψυχοπαθολογικών καταστάσεων που εμφανίζονται στην παιδική και εφηβική ηλικία. Οι φοιτητές θα γνωρίζουν βασικές πρακτικές αντιμετώπισης ψυχοπαθολογικών καταστάσεων παιδικής και εφηβικής ηλικίας
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα διαπραγματεύεται ζητήματα σχετικά με ψυχοπαθολογικές καταστάσεις κατά την προσχολική, παιδική και εφηβική ηλικία οι οποίες συνδέονται με την εμφάνιση δυσκολιών μάθησης και συμπεριφοράς στον πληθυσμό αυτών των ηλικιών. ΘΕΜΑΤΙΚΗ Θεωρητικά και διαγνωστικά ζητήματα: -Κατανόηση των ψυχοπαθολογικών καταστάσεων στην παιδική ηλικία - Προσεγγίσεις στη διάγνωση και ταξινόμηση προβλημάτων παιδικής ηλικίας (ταξινομικές, διαστασιακές κ.α.). Ειδικές μαθησιακές διαταραχές/ Διαταραχές επικοινωνίας Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/Υπερκινητικότητας Διασπαστικές, ελέγχου παρορμήσεων και διαγωγής Διαταραχές άγχους Διαταραχές συναισθηματικής διάθεσης Διαταραχές που συνδέονται με τραύμα και στρες Διαταραχές διατροφής Θεραπευτικές/προληπτικές παρεμβάσεις: Ζητήματα θεωρίας/ εφαρμογής/ αξιολόγησης
Λέξεις Κλειδιά
ψυχοπαθολογία, παιδική και εφηβική ηλικία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • επιστημονικά άρθρα
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις261
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων2308,8
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων20,1
Εξετάσεις20,1
Σύνολο26010
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Προετοιμασία εβδομαδιαίας ύλης και ενεργή συμμετοχή (30%) Γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου (70%). Η εξεταστέα ύλη αποτελείται από το σύνολο της ύλης που έχει αναρτηθεί στη διάρκεια του εξαμήνου και τις προσωπικές σημειώσεις των φοιτητριών/φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Επιστημονικά άρθρα εβδομαδιαίων παρουσιάσεων προσωπικές σημειώσεις των φοιτητών
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-12-2019