ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 8

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 8 / Painting VIII
ΚωδικόςΥΚΖΩ81
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΧαράλαμπος Βενετόπουλος
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006726

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 16
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό8425

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 8
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία5
Class ID
600181527
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΚΖΩ11 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 1
  • ΥΚΣΧ11 ΣΧΕΔΙΟ 1
  • ΥΚΖΩ21 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 2
  • ΥΚΣΧ21 ΣΧΕΔΙΟ 2
  • ΥΚΖΩ31 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 3
  • ΥΚΖΩ41 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 4
  • ΥΚΖΩ51 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 5
  • ΥΚΖΩ61 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 6
  • ΥΚΖΩ71 ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ 7
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές-τριες θα είναι σε θέση να: 1.εργάζονται αυτόνομα αλλά και σε ομάδες. 2.επιδεικνύουν ικανότητα εντοπισμού, κατάθεσης και λύσης προβλημάτων. 3.επιδεικνύουν ικανότητα εφαρμογής της γνώσης σε διάφορες πρακτικές καταστάσεις 4. κατανοούν και αξιοποιούν τις αρχές, τις μεθόδους και τους στόχους της εκπαίδευσης της όρασης 5. υλοποιούν πρακτικά τα πορίσματα της θεωρητικής ανάπτυξης και κριτικής εποπτείας της εξατομικευμένης εικαστικής τους έρευνας 6.αξιολογούν κριτικά τις βασικές θεωρητικές έννοιες 7.χρησιμοποιούν τις γνώσεις που αποκόμισαν κατά την τετραετή τους φοίτηση για την καλύτερη επιτέλεση του επαγγελματικού τους έργου.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Senior Project.Τελικό Σχέδιο Δράσης. Οι φοιτητές-τριες στα ανεξάρτητα στούντιο που τους παρέχει το Εργαστήριο συμμετέχουν ενεργά σε ένα τελικό σεμινάριο. Το Senior Project χρησιμεύει ως ένα κρίσιμο φόρουμ για την προετοιμασία και την υποστήριξη της έκθεσης της διπλωματικής τους εργασίας το επόμενο έτος. Πρόκειται για ένα σετ ασκήσεων και δραστηριοτήτων ενίσχυσης της εκθεσιακής ικανότητα αλλά και αυτής της αυτοπαρουσίασης της επιστημονικής τεκμηρίωσης και της υποστήριξης του καλλιτεχνικού τους έργου. Στο μάθημα που χρησιμοποιεί ως εργαλεία τόσο την ομαδική συζήτηση όσο και την ατομική καθοδήγηση των τεταρτοετών φοιτητών-τριών, η έμφαση δίνεται πέρα από την προαγωγή της πρακτικής πλευράς της τέχνης τους στη συνεχή ανάπτυξη της ιδέας της αυτονομίας της καλλιτεχνική τους παραγωγής που ξεκίνησε ήδη στο προηγούμενο διάστημα των σπουδών τους. Απαιτούνται επιπλέον τόσο η ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας ανάγνωσης των δικών τους έργων όσο και η διατύπωσή τους με στέρεο θεωρητικά λόγο σε εργασίες που αναρτώνται σε ηλεκτρονική πλατφόρμα. Εκτός από την εργασία στο στούντιο, γίνονται επισκέψεις με ανάλογο χαρακτήρα σε μουσεία και γκαλερί. Το Senior Project δίνει την ευκαιρία στους φοιτητές-τριες να συμμετάσχουν σε μια συνεχή και έντονη προσπάθεια ανάπτυξης της καλλιτεχνικής τους πρακτικής και ενισχύει μια προγραμματικής φύσεως εξωστρέφεια. Βασίζεται σε εβδομαδιαίες συναντήσεις που διεξάγονται σε όλη τη διάρκεια του εξαμήνου με τη συνεργασία των διδασκόντων στο Εργαστήριο αλλά και στο Τμήμα και των Θεωρητικών με στόχο την επαρκέστερη δυνατή προετοιμασία της τεκμηριωμένης υποστήριξης του καλλιτεχνικού έργου τους από τους ίδιους-ες.
Λέξεις Κλειδιά
προσωπική πλαστική αναζήτηση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις401,3
Εργαστηριακή Άσκηση401,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων401,3
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο2006,7
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων401,3
Συγγραφή εργασίας / εργασιών401,3
Καλλιτεχνική δημιουργία2508,3
Εξετάσεις1003,3
Σύνολο75025
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Πρόοδος (ενδιάμεση εξέταση, καθημερινή εξέταση), κατ΄οίκον εργασία, προφορική παρουσίαση εργασίας, εργαστήριο και πρακτικές ασκήσεις, εξέταση του καλλιτεχνικού έργου των φοιτητών/τριων.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλίο [27826]: Μικρά δοκίμια για την τέχνη, Rainer Maria Rilke Βιβλίο [2937]: Το παράσιτο, Michel Serres, εκδ. ΣΜΙΛΗ
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Αλληλεπίδραση των χρωμάτων, Josef Albers Τέχνη του Χρώματος, Itten Johannes H εικαστική σκέψη. Τα μαθήματα στη σχολή Μπαουχάους, Πάουλ Κλεε
Τελευταία Επικαιροποίηση
08-11-2020