ΠΟΙΟΤΙΚΗ – ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΟΙΟΤΙΚΗ – ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ / QUALITATIVE AND QUANTITATIVE DATA ANALYSIS
ΚωδικόςΑΔ
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΜιχαήλ Χριστοδούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017679

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΟΙΟΤΙΚΗ – ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600183319

Πρόγραμμα Τάξης

Κτίριο
Όροφος-
ΑίθουσαΕξ αποστάσεως (900)
ΗμερολόγιοThursdsay 09:00 to 12:00
Τύπος Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του εργαστηρίου οι φοιτήτριες και οι φοιτητές θα είναι σε θέση: • Να αναγνωρίζουν σημαντικές έννοιες ποσοτικής και ποιοτικής ανάλυσης δεδομένων • Να εξασκηθούν στην κωδικοποίηση ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων • Να εξοικειωθούν με τις βασικές μεθόδους ανάλυσης ποσοτικών δεδομένων • Να μάθουν τις βασικές αρχές ανάλυσης κι ερμηνείας ποιοτικών δεδομένων
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
To εργαστήριο θα εξοικειώσει σε σύντομο χρονικό διάστημα τις φοιτήτριες και τους φοιτητές με τις βασικές έννοιες της ποσοτικής και της ποιοτικής ανάλυσης δεδομένων. Πιο συγκεκριμένα το μάθημα συνίσταται στις ακόλουθες θεματικές ενότητες: Κωδικοποίηση και εισαγωγή ποσοτικών δεδομένων σε πίνακα ανάλυσης Στοιχεία περιγραφικής στατιστικής - μεταβλητές, πίνακες συχνοτήτων, διαγράμματα και κατανομές, δείκτες κεντρικής τάσης, δείκτες διασποράς Στοιχεία επαγωγικής στατιστικής - δείκτες συνάφειας, πίνακες συνάφειας, συγκρίσεις μέσων όρων Συνεντεύξεις και Θεματική ανάλυση Τεκμήρια και ανάλυση περιεχομένου Ανάλυση δεδομένων ημερολογίου ή/και συμμετοχικής παρατήρησης
Λέξεις Κλειδιά
Ποσοτικά δεδομένα, ποιοτικά δεδομένα, περιγραφική στατιστική, θεματική ανάλυση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις20
Εργαστηριακή Άσκηση25
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων12
Εξετάσεις3
Σύνολο60
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Το μάθημα εξετάζεται μέσω γραπτής εξέτασης που μπορεί να πραγματοποιηθεί με συμβατικά ή ηλεκτρονικά μέσα.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Bryman, A. (2016). Μέθοδοι Κοινωνικής Έρευνας. Αθήνα: Gutenberg.
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-01-2022