ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ / PEDAGOGICAL AND ETHNOCULTURAL DIMENSIONS OF MINORITY EDUCATION
ΚωδικόςΕΜΜ11
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΠερικλής Παυλίδης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017691

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Γεώργιος Μαυρομμάτης
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600183336

Πρόγραμμα Τάξης

Κτίριο
ΌροφοςUnknown
ΑίθουσαΕξ αποστάσεως (900)
ΗμερολόγιοMonday 09:00 to 12:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα αυτό προσεγγίζονται τα σπουδαιότερα παιδαγωγικά και εθνοπολιτισμικά ζητήματα που παίζουν σοβαρό ρόλο στη διαχείριση της μειονοτικής εκπαίδευσης και στην υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο μειονοτικό σχολείο . Στο πλαίσιο αυτό εξετάζεται η επιρροή της εθνπολιτισμικής ταυτότητας στην αντιμετώπιση της μειονοτικής εκπαίδευσης από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, η επιρροή των ζητημάτων θρησκείας , ο ρόλος της διαχείρισης της διγλωσσίας των παιδιών στο σχολείο και τα ιδιαίτερα θέματά της Προσεγγίζονται ακόμη ζητήματα ειδικής διδακτικής διαφόρων μαθημάτων στο δημοτικό σχολείοο και πραγματοποιούνται κριτικές ερευνητικές προσεγγίσεις από τις φοιτήτριες και τους φοιτητές.
Λέξεις Κλειδιά
Μειονοτικό σχολείο, ανάλυση δεδομένων, εκπαιδευτικές πρακτικές, διδακτική μεθοδολογία.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Σεμινάρια16
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων30
Συγγραφή εργασίας / εργασιών35
Σύνολο120
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Θ.Δραγώνα/Α.Φραγκουδάκη (2008), Πρόσθεση και όχι αφαίρεση, πολλαπλασιασμός και όχι διαίρεση, Μεταιχμιο, Αθή K.Tsitselikis (2012), Islam in Greece, Martinus Nijhof, London. K.Tsitselikis/G.Mavrommatis (2005), Turkish in Greece, Mercator. Κ.Τσιούμη (2003), Ο μικρός άλλος,Μειονοτικές Ομάδες στην προσχολική εκπαίδευση. Ζυγός Θεσσαλονίκη.
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-03-2019