Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
1. Να εξοικειωθούν με τους κλάδους της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς (ΑΓΕΣ) και τους ρόλους του εκπαιδευτικού ΑΓΕΣ
2. Να εμβαθύνουν στα ειδικά γλωσσικά χαρακτηριστικά αγγλικών ακαδημαϊκών/τεχνικών κειμένων.
3. Να αναπτύξουν την κριτική ικανότητα αξιολόγησης μοντέλων ανάλυσης αναγκών, προγραμμάτων σπουδών και διδακτικού υλικού ΑΓΕΣ
4. Να μπορούν να σχεδιάσουν ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών, μικρό πρόγραμμα σπουδών και διδακτικό υλικό για τη διδασκαλία ΑΓΕΣ
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αρχές, ιστορική αναδρομή και κλάδοι της αγγλικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούς, οι πολλαπλοί ρόλοι του εκπαιδευτικού, διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας για ακαδημαϊκούς, επιστημονικούς, τεχνολογικούς και επιχειρησιακούς σκοπούς (Business English, ανάλυση μαθησιακών αναγκών, γλωσσική και κειμενική ανάλυση, μεθοδολογία διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούς, σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση προγραμμάτων και εκπαιδευτικού υλικού.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Hutchinson, T., & Waters, A. (1987). English for specific purposes: A learning-centred approach. Cambridge: Cambridge University Press. Chapters: 1, 2, 4 (4.4., 4.5, 4.6), 6, 7, 8, 9, 10
Jordan, R.R. (1997). English for academic purposes. Cambridge: Cambridge University Press. Chapters: 7, 16, 17, 18.
Chung, T. M. & Nation, P. (2003). “Technical vocabulary in specialised texts”. Reading in a Foreign Language (15)2, pp. 103-116. Freely downloadable from http://nflrc.hawaii.edu/rfl/october2003/chung/chung.pdf
Ferguson, G. 1997. “Teacher Education and LSP: The Role of Specialised Knowledge”. In Howard, R. & Brown, G. (eds.), Teacher Education for Languages for Specific Purposes. Multilingual Matters, 80-89. (COURSE READING PACKET in the library)
Trimble, L. 1985. English for Science and Technology: A Discourse Approach. Chapter 9. (COURSE READING PACKET in the library)