Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα έχει ως στόχο την εξοικείωση των φοιτητών/τριών με τα ακόλουθα:
•Δεξιότητες έρευνας: τεκμήρια έρευνας, αξιολόγηση και συνάφεια πηγών.
•Χρήση βιβλιογραφικών εργαλείων: Mendeley.
•Χρήση πηγών: ενσωμάτωση, τεχνικές παράφρασης, ορθή χρήση άμεσων αναφορών.
•Κανόνες ορθής δόμησης κειμένου και σαφήνεια έκφρασης: λογική επιχειρηματολογία, ακριβής ανάλυση και παραγωγή ενός ορθά δομημένου κειμένου.
•Τεκμηρίωση βιβλιογραφίας: ενδοκειμενικές και βιβλιογραφικές αναφορές
•Mορφοποίηση: υιοθέτηση τρόπου βιβλιογραφικής τεκμηρίωσης πηγών (MLA 8 και APΑ 6), δεξιότητες επεξεργασίας κειμένου.
•Οργάνωση-συνεκτικότητα: ξεκάθαρα θεματική πρόταση, παραγραφοποίηση, ικανοποιητική μορφή συμπερασμάτων.
•Γλώσσα: σαφήνεια, καταλληλότητα ύφους και γλωσσικού μητρώου και επιπέδου.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα επικεντρώνεται στη μεθοδολογία έρευνας και συγγραφής δοκιμίου για τις γνωστικές περιοχές λογοτεχνίας/πολιτισμός και γλωσσολογία. Για το λόγο αυτό το μάθημα χωρίζεται σε δύο κύκλους των 6 εβδομάδων έκαστος. Οι θεματικές που θα κληθούν οι φοιτητές/τριες να μελετήσουν και ερευνήσουν θα προέρχονται από τα μαθήματα επισκόπησης της Αγγλικής και Αμερικανικής Λογοτεχνίας και Πολιτισμού καθώς και τα υποχρεωτικά μαθήματα Γλωσσολογίας του δεύτερου έτους σπουδών τους. Μερικές από τις δεξιότητες που οι φοιτητές/τριες θα αποκτήσουν κατά τη διάρκεια του μαθήματος αυτού είναι: α) Χρήση Mendeley, β) συγγραφή δοκιμίων με χρήση MLA και APA, γ) οργάνωση κειμένου και παρενθετικές παραπομπές κειμένων σύμφωνα με το MLA και ΑPA, δ) αποφυγή λογοκλοπής, ε) ανάπτυξη κριτικής σκέψης.
Λέξεις Κλειδιά
συγγραφή δοκιμίου, ακαδημαϊκός γραπτός λόγος, πρόσβαση/ανάγνωση/κριτική μελέτη άρθρων/βασεις δεδομένων