Παιδική και νεανική λογοτεχνία

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠαιδική και νεανική λογοτεχνία / Childhood and adolescence literature
Τίτλος στα ΓαλλικάLittérature d’enfance et de jeunesse
ΚωδικόςΚΕ-ΛΟΓ-13
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006415

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2010-2020)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 40
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-5

Πρόγραμμα Σπουδών: ERASMUS

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 3
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό115

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠαιδική και νεανική λογοτεχνία
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600184908
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Γαλλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Ενεργή συμμετοχή των φοιτητών/τριών με ασκήσεις και εργασίες κατά τη διάρκεια του εξαμήνου
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα επικεντρώνεται στη θέση και στις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν η παιδική και νεανική λογοτεχνία. Ορισμός του είδους, ιστορική, υφολογική, λογοτεχνική, πολυπολιτισμική προσέγγιση του είδους είναι μερικά από τα θέματα που αναπτύσσονται.
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Μελετώνται αποσπάσματα από διάφορα είδη έργων που άπτονται της παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας(μυθιστόρημα, παραμύθι, ποίηση, θέατρο). Το μάθημα πλαισιώνεται επίσης από κριτικές μελέτες που αναδεικνύουν τις σύγχρονες προοπτικές των εκδόσεων για παιδιά και εφήβους.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Σεμινάρια
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συνεχής αξιολόγηση με ασκήσεις και εργασίες μέσα στην τάξη κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και γραπτή εξέταση 2,5 ωρών στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1)La littérature de jeunesse au croisement des cultures,coord.Jean Perrot et Pierre Bruno,CRDP de Créteil,(Argos),1992 2)Les Enjeux du roman pour adolescents:roman historique,roman-miroir,roman d'aventures,Danielle Thaler,Alain Jean-Bort,L'Harmattan,2002 3)Le roman pour la jeunesse:approches,définitions,techniques narratives,Ganna Ottevaere-Van Praag,Peter Lang, 2000
Τελευταία Επικαιροποίηση
01-11-2015