ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ IV

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ IV / ITALIAN LANGUAGE IV
ΚωδικόςΙΓ0104
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηRosaria Gulisano-Τσαπανού
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280005683

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ IV
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600185612
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. GULISANO A-MRosaria Gulisano-Τσαπανού
2. ΣΠΥΡΙΔΩΝΙΔΗΣ Ν-ΩΗλίας Σπυριδωνίδης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΙΓ0101 ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι
  • ΙΓ0102 ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ
  • ΙΓ0103 ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ
Γενικές Προαπαιτήσεις
ένα επίπεδο γενικών γλωσσολογικών γνώσεων και επικοινωνιακών ικανοτήτων B1/B2 σύμφωνα με το C.E.F.(ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ, IV)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα έχει στόχο να πετύχει τους εξής γλωσσικούς και επικοινωνιακούς στόχους: • Κατανόηση προφορικού λόγου: κατανόηση των πιο σημαντικών σημείων σύνθετων κειμένων σχετικά με θέματα επικαιρότητας. • Κατανόηση γραπτού λόγου: ανάγνωση άρθρων, δημοσιογραφικών κειμένων, μελετών θεμάτων επικαιρότητας και κατανόηση της άποψης των συγγραφέων των παραπάνω κειμένων. • Παραγωγή προφορικού λόγου-διάδραση: παραγωγή απλών προφορικών μηνυμάτων σχετικά με διάφορα θέματα επικαιρότητας, εκφράζοντας τα επιχειρήματά τους. Συνομιλία με έναν ή περισσότερους ομιλητές μέσα από την οποία γίνεται ανταλλαγή τεκμηριωμένων απόψεων. • Παραγωγή γραπτού λόγου: παραγωγή απλών κειμένων σχετικά με διάφορα θέματα εκφράζοντας τη συμφωνία τους ή τη διαφωνία τους. Παραγωγή επιστολών επικεντρώνοντας στην προσωπική τους άποψη σχετικά με γεγονότα ή εμπειρίες.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα προσφέρει μια διευρυμένη πρακτική δυνότητα εξάσκησης της ιταλικής, πάνω σε βασικές δομές και χρήσεις της γλώσσας με αναφορά στην καθημερινή ζωή σε συνάρτηση με τις ενότητες (5/10)της ακαδημαϊκής ύλης της τρέχουσας χρονιάς (Τα θέματα αφορούν: υγεία, ευκαιρίες στη ζωή και την απασχόληση, συνεντεύξεις εργασίας, πολιτιστικές διαφορές)
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Άσκηση Πεδίου
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση γίνεται με σκοπό να ελέγξει το βαθμό απόκτησης των γλωσσικών δεξιοτήτων και προβλέπει μια προφορική και μια γραπτή εξέταση. Οι φοιτητές που δεν παρακολουθούν το μάθημα προσέρχονται απλά στις τελικές προφορικές και γραπτές εξετάσεις. Οι φοιτητές που παρακολουθούν το μάθημα, εξετάζονται με προόδους. Oποιος στο τέλος του εξάμηνου θα έχει ικανοποιητική βαθμολογία, τότε θα έχει και τη δυνατότητα να μην δώσει την τελική γραπτή εξέταση. Η προφορική εξέταση -η οποία γίνεται παρουσία μιας 3 μελούς επιτροπής καθηγητών- έχει επιλεκτικό χαρακτήρα. Oποιος περνά την προφορική εξέταση έχει το δικαίωμα να δώσει και τη γραπτή. Οι τελικές γραπτές εξετάσεις έχουν την ίδια μορφή με αυτή της προόδου. Η τελική βαθμολογία δίνεται από το μέσο όρο των δύο εξετάσεων και εκφράζεται με βάση την κλίμακα του 10.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1.Alessandra Latino, Marida Muscolino 1,2,3,Italiano! Volume 3 Libro + cd-rom Corso comunicativo di lingua italiana per stranieri, ενότητες 6,7,8,9,10 ULRICO HOEPLI, 2008, Milano
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Paola Mastracola, E se covano i lupi, Ugo Guanda Editore, 2008, Parma
Τελευταία Επικαιροποίηση
30-12-2013