ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ-ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ-ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ / DEALING WITH SCIENTIFIC TEXTS - ENHANCEMENT
Τίτλος στα ΓερμανικάWissenschaftliche Fachtexte kritisch betrachtet - Vertiefung
ΚωδικόςΑΚ0159-ΕΜ
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000461

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 16
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣΧειμερινό/Εαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ-ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600186764
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές και φοιτήτριες θα • μάθουν να αξιολογούν τη βιβλιογραφία που συλλέγουν σχετικά με το θέμα που πρέπει να διαπραγματευτούν • εξασκηθούν στην ανάλυση και την ερμηνεία των πληροφοριών που συλλέγουν σχετικά με το θέμα που πρέπει να διαπραγματευτούν • να συγγράφουν ένα επιστημονικό κείμενο σχετικά με το θέμα • ευαισθητοποιηθούν σε μεθοδολογικά και πρακτικά ζητήματα που μπορεί να προκύψουν από την εμπλοκή του ερευνητή / της ερευνήτριας στο επιστημονικό πεδίο που μελετά
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Διαχείριση επίκαιρων επιστημονικών κειμένων (από βιβλία, επιστημονικά περιοδικά και το διαδίκτυο) από την επιστημονική περιοχή της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας. • Λεπτομερής καθώς και επιλεκτική ή και διαγώνια ανάγνωση, • Έλεγχος της εγκυρότητας των πληροφοριών • Θεματική ταξινόμηση πληροφοριών • Συγκρότηση βιβλιογραφίας • Συγγραφή περιλήψεων • Συγγραφή επιστημονικού κειμένου
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Συγγραφή εργασίας / εργασιών753
Σύνολο753
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
To μάθημα αυτό αποτελεί εμβάθυνση του Υποχρεωτικού Επιλεγόμενου με τον ίδιο τίτλο και κωδικό και μπορεί να δηλωθεί μόνο σε συνάρτηση με αυτό.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Boeglin, Martha (2012): Wissenschaftliches Arbeiten Schritt für Schritt. Gelassen und effektiv studieren. 2. Auflage. München: UTB Bohl, Thorsten (2008): Wissenschaftliches Arbeiten im Studium der Pädagogik. Arbeitsprozesse, Referate, Hausarbeiten, mündliche Prüfungen und mehr. 3. Auflage. Weinheim: Beltz-Verlag Franck, Norbert (2007): Handbuch wissenschaftliches Arbeiten. 2. Auflage. Frankfurt a.M: Fischer Franck, Norbert und Joachim Stary (Hrsg.) (2011): Die Technik wissenschaftlichen Arbeitens. Eine Praktische Anleitung. 16. überarbeitete Auflage. Paderborn: Verlag Ferdinand Schöningh GmbH & Co. KG Frank, Andrea, Stefanie Haacke und Swantje Lahm (2007): Schlüsselkompetenzen. Schreiben in Studium und Beruf. Stuttgart: J.B. Metzler Hackenbroch-Krafft, Ida/ Parey, Evelore (2003): Training. Umgang mit Texten. Fachtexte erschliessen, verstehen und auswerten. Stuttgart/Düsseldorf/ Leipzig: Ernst Klett Stary, Joachim (2011): Wissenschaftliche Literatur lesen und verstehen. In: Die Technik wissenschaftlichen Arbeitens. Eine Praktische Anleitung. Hrsg. von Franck, Norbert und Joachim Stary, Paderborn: Verlag Ferdinand Schöningh GmbH & Co. KG, S. 71-96
Τελευταία Επικαιροποίηση
26-05-2022