ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: GUENTER GRASS ΚΑΙ HEINRICH BOELL: ΥΨΗΛΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ - ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: GUENTER GRASS ΚΑΙ HEINRICH BOELL: ΥΨΗΛΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ - ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ / AUTHORS: GUENTER GRASS AND HEINRICH BOELL: HIGHBROW LITERATURE AND POLITICAL ENGAGEMENT - ENHANCEMENT
Τίτλος στα ΓερμανικάAutoren: Guenter Grass und Heinrich Boell: Anspruchsvolle Literatur und sozialkritisches Engagement - Vertiefung
ΚωδικόςΒΚ0281-ΕΜ
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600020336

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 36
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣΧειμερινό/Εαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: GUENTER GRASS ΚΑΙ HEINRICH BOELL: ΥΨΗΛΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ - ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600186805
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αμφότεροι οι σπουδαίοι –υπό διερεύνηση –Γερμανοί συγγραφείς συχνά χαρακτηρίζονται ως η «συνείδηση της χώρας τους». Κατά πόσο ισχύει αυτή η ρήση; Πώς η πολιτική τους στράτευση αντικατοπτρίζεται στο έργο τους; Αποτελεί αυτό το έντονο ενδιαφέρον τους για τα κοινά εμπλουτισμό για την αισθητική μορφή των κειμένων τους ή περισσότερο ένα εμπόδιο; Αυτά τα ερωτήματα διαγράφουν και το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα εξεταστούν τα έργα των Böll και Grass στο σεμινάριο. Με βάση τη συσχέτιση των έργων με τα πολιτοικοκοινωνικά γεγονότα της εποχής ελέγχεται (και επιβεβαιώνεται) η αρχική υπόθεση εργασίας, ότι πολιτική στράτευση και υψηλή λογοτεχνική ποιότητα αποτελούν σαφώς συμβατά στοιχεία.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τακτική και ενεργός συμμετοχή, προφορική παρουσίαση και γραπτή επιστημονική εργασία.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-07-2022