Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
1. Κατανόηση της μαθησιακής διαδικασίας σε σχέση με το γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας. Καλλιέργεια δεξιοτήτων.
2. Κατανόηση της διάκρισης μεταξύ Ακαδημαϊκής, Δημόσιας και Σχολική Ιστορίας. Ποιά η θέση και ο ρόλος τους στην Ελλάδα και διεθνώς.
3. Κατανόηση και αξιολόγηση των ιδεολογικών και επιστημολογικών ρευμάτων που επηρεάζουν τις εξελίξεις στον τομέα της Διδακτικής Μεθοδολογίας της Ιστορίας
4. Κατανόηση της φύσης, του χαρακτήρα και της διδακτικής λειτουργίας των ιστορικών πηγών
5. Κριτική προσέγγιση ιστορικών πηγών -στρατηγικές διδασκαλίας
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ακαδημαϊκή, Δημόσια και Σχολική Ιστορία. Από την επιστήμη της Ιστορίας στη σχολική Ιστορία. Γενικοί και ειδικοί σκοποί του μαθήματος. Μαθησιακή διαδικασία σε σχέση με το γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας. Καλλιέργεια δεξιοτήτων. Επιλογή περιεχομένων διδασκαλίας, διάταξη και οργάνωσή τους (προγράμματα σπουδών και αναλυτικά προγράμματα). Πορεία Διδασκαλίας. Ανάλυση και ερμηνεία πηγών. Στρατηγικές διδασκαλίας και μάθησης με τη χρήση πηγών. Αξιολόγηση των μαθητών στο μάθημα της Ιστορίας.