ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙΙΙ / Fixed Prosthodontics III
Κωδικός100703C
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΟδοντιατρικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΔημήτριος Τορτοπίδης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID240000663

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Οδοντιατρικής (2010-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 101
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό744

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΗ ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600190082

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΟδοντιατρικής
ΌροφοςΥπόγειο 1
ΑίθουσαΜΠΛΕ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ (56)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 10:00 έως 11:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός: Η εξοικείωση των φοιτητών μέσα από συγκεκριμένα πρωτόκολλα διάγνωσης και διαδικασιών λήψης αποφάσεων για την κατάρτιση ενός σχεδίου θεραπείας σχετικά με τις ακίνητες προσθετικές αποκαταστάσεις. Στόχοι: Στόχος του μαθήματος είναι η ανάπτυξη της δυνατότητας μεθόδευσης συλλογής των πληροφοριών, της διαγνωστικής σκέψης και της κριτικής ικανότητας, δηλαδή στοιχείων που με την βοήθεια της σύγχρονης επιστημονικής τεκμηρίωσης απαιτούνται για την διαμόρφωση των σχεδίων θεραπείας στην Ακίνητη Προσθετική.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το περιεχόμενο του μαθήματος αφορά την εξοικείωση των φοιτητών, μέσα από συγκεκριμένα πρωτόκολλα διάγνωσης και διαδικασιών λήψης αποφάσεων, στην τεκμηριωμένη κατάρτιση ενός σχεδίου θεραπείας σχετικά με τις ακίνητες προσθετικές αποκαταστάσεις. Ειδικότερα, ο φοιτητής στο τέλος του εξαμήνου θα πρέπει να γνωρίζει: 1. Λήψη Ιστορικού-Συλλογή διαγνωστικών στοιχείων-ενδοστοματική, εξωστοματική εξέταση 2. Διάγνωση-προσθετικός διαγνωστικός δείκτης 3. Βασικές αρχές της σύγκλεισης - σημασία διαγνωστικού κερώματος 4. Προθεραπείες, αποκατάσταση ενδοδοντικά θεραπευμένων δοντιών 5. Σχέδιο θεραπείας-επιλογή οδοντικών-μηχανικών στηριγμάτων 6. Ρόλος των μεταβατικών αποκαταστάσεων στην σωστή εκτίμηση του σχεδίου θεραπείας 7. Διαχείριση Κατακόρυφης διάστασης και ανακατασκευή συγκλεισιακού σχήματος 8. Σχέδιο θεραπείας - Επιλογή αισθητικών υλικών (μεταλλοκεραμικά-ολοκεραμικά) 9. Αναφορά κλινικών περιπτώσεων.
Λέξεις Κλειδιά
Διάγνωση στην Προσθετική, Σχέδιο Θεραπείας στην Προσθετική
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις261
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων240,9
Κλινική Άσκηση522
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1044
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
«Σύγχρονη Ακίνητη Προσθετική» των Rosenstiel-Land-Fujimoto (Μετάφραση Π.Κοΐδης, εκδόσεις Μ.Μπονισέλ, 2012)
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-07-2016