Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα: α) έχουν κατανοήσει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ και τα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ, β) είναι σε θέση να αξιολογούν προβλήματα μάρκετινγκ και να αναπτύσσουν λύσεις, γ) είναι σε θέση να σχεδιάζουν προγράμματα μάρκετινγκ κατάλληλα για τις αγορές-στόχους κάθε επιχείρησης.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσιο του μαθήματος "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ" εξετάζονται οι βασικές αρχές και η φιλοσοφία του μάρκετινγκ, η αγορά και το περιβάλλον της, ο καταναλωτισμός, η αγοραστική συμπεριφορά και η τμηματοποίηση της αγοράς. Επίσης, εξετάζεται λεπτομερειακά το μίγμα μάρκετινγκ της επιχείρησης, που αποτελείται από το προϊόν (σηματοποίηση και συσκευασία), την τιμολόγηση, την προώθηση και τα κανάλια διανομής. Επίσης, επιχειρείται η ανάλυση της έννοιας και εφαρμογής του μάρκετινγκ σε μη-κερδοσκοπικούς οργανισμούς και προσεγγίζονται οι ηθικοί προβληματισμοί στην εφαρμογή του μάρκετινγκ.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Armstrong G., Kotler P., Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, εκδ. Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη 2009.
Μάλλιαρης Π. “Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ”, Εκδόσεις Σταμούλη, 2001.
Τσακλάγκανος Α., «Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ», Εκδοτικός Οίκος Αφών Κυριακίδη, 2000.
Baker, M.J. “The Marketing Book”, London: Butterworth-Heineman, 1999.
Frederick E. W. (1992), The Changing Role of Marketing in the Corporation, Journal of Marketing, Vol. 56, No. 4, pp. 1-17.
Kotler, P. “Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control”, New York: Prentice Hall, 1994.