ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ ΙΙ / DANCE-MOVEMENT II
ΚωδικόςΕΣ0102
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΘεάτρου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΣτυλιανή Μιχαηλίδου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID120000415

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεάτρου (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 7
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Δραματολογία-ΠαραστασιολογίαΕπιλογής Κατεύθυνσης635
ΥποκριτικήΥποχρεωτικό Κατεύθυνσης535
Σκηνογραφία-ΕνδυματολογίαΕπιλογής Κατεύθυνσης635
ΣκηνοθεσίαΥποχρεωτικό Κατ' Επιλογήν635

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ-ΧΟΡΟΣ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600191572
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΑ0279 ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ Ι
Γενικές Προαπαιτήσεις
Κινησιολογία - Χορός Ι
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές/ριες θα έχουν: - καλλιεργήσει τη σχέση με το Χρόνο (ταχύτητα, διάρκεια, ρυθμός), τον Χώρο (σχήμα, χωρική σχέση, αρχιτεκτονική), με την βαρύτητα και την ενέργεια καθώς και τη δυνατότητα συνειδητών επιλογών σε σχέση με τα παραπάνω. - Βελτιώσει την φυσική τους κατάσταση (ελαστικότητα, αντοχή, δύναμη) - διευρύνει τη φαντασία, την εμπιστοσύνη και τη σκηνική παρουσία καθώς και τη δυνατότητα να λειτουργούν ως σύνολο (ensemble)
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στην Κινησιολογία ΙΙ οι φοιτητές συνεχίζουν μέσα από τεχνικές του σωματικού θεάτρου και του χορού να ερευνούν, να βελτιώνουν και να διευρύνουν τη σχέση τους με το χώρο, το χρόνο καθώς και με τη βαρύτητα, την ενέργεια , την ένταση, τη χαλάρωση και την ισορροπία. Με ακροβατικές ασκήσεις, contact improvisation και δράσεις που στηρίζονται στο ρυθμό και την επικοινωνία της ομάδας, καλλιεργούν σχέσεις εμπιστοσύνης και ουσιαστικής επικοινωνίας. Ενθαρρύνονται να ξεπεράσουν φοβίες που περιορίζουν την ελεύθερη ροή της κίνησης ανακαλύπτοντας τις δυνατότητες της προσωπικής τους έκφρασης. Εργάζονται ατομικά, ομαδικά και σε ζευγάρια. Συνειδητοποιούν την σημασία της αναπνοής στην επικοινωνία και καλλιεργούν την σχέση της με την κίνηση και τη δράση. Υπάρχει δυνατότητα συνεργασίας με άλλα μαθήματα. Οι χορογραφίες –δράσεις που θα παρουσιαστούν στο τέλος του εξαμήνου θα είναι αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Περιγραφή
Προβολή βίντεο
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Εργαστηριακή Άσκηση200,8
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων190,8
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο421,7
Καλλιτεχνική δημιουργία441,8
Σύνολο1255
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση είναι συνεχής λαμβάνοντας υπόψη τη συμμετοχή, τη δημιουργική ανταπόκριση, την πρόοδο, τη συνεργασία με τα μέλη της ομάδας και την εφαρμογή που παρουσιάζουν οι φοιτητές στο τέλος του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1.Anne Bogart - Tina Landou «Το βιβλίο των View points» 2.Μιχαήλ Τσέχωφ «Μαθήματα για έναν επαγγελματία ηθοποιό» 3.OIDA YOSHI « Ο Ακυβέρνητος ηθοποιός» 4.Μπάρμπα E «Το χάρτινο κανό»
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1.Τόμας Ρίτσαρντς, «Η δουλειά μου με τον Γροτόφσκι πάνω στις Σωματικές Δράσεις», Δωδώνη, 1998 2. Anne Bogart - «Tina Landou The Viewpoints Book », Theater Communications Group New York, 2005. 3. Alison Hodge «Twentieth Century Actor Training», Routledge ,1999 4. Nicole Potter, «Movement for Actors » , Allworth Press, 2002 5. Paul Allain, « Gardzienice Polish Theater in Transition» Harwood akademic publishers 6. Thomas Kaltenbrunner, «Contact Improvisation», Meyer and Meyer Publishing
Τελευταία Επικαιροποίηση
18-07-2022