Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές : Ξέρουν τα βασικότερα "μυστικά" της Διαφημιστικής διαδικασίας-Μπορούν να αποφασίσουν αν τους ενδιαφέρει επαγγελματικά ο χώρος της Διαφήμισης-Κατανοούν την διαφημιστική διαδικασία σαν μια επικοινωνιακή εφαρμογή-Μπορούν να αντιληφθούν τον συσχετισμό μεταξύ μιας κοινωνίας και της αγοράς της με την Διαφήμιση.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η Ελλάδα μέσα από την Διαφήμιση, 1940 μέχρι σήμερα. Συγγενείς κλάδοι,Δημόσιες Σχέσεις, Marketing κλπ.Διαφημιστική Εταιρία Πλήρων και μη πλήρων υπηρεσιών και λοιποί φορείς διαφήμισης.Όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας ενός διαφημιστικού μηνύματος.Ειδική αναφορά σε κάποια συγκεκριμένα είδη διαφημιζόμενων προιόντων. Είδη διαφήμισης και είδη διαφημιστικής καμπάνιας.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
H Ελλάδα μέσα από την Διαφήμιση(Φ.Παπαπολύζος, Κ. Μαρτζούκος-εκδόσεις ΟΜΙΚΡΟΝ)
Διαφημίζοντας (Κ. Γκόμπλιας)
Η Διαφήμιση και τα μυστικά της(Θ. Κουτούπης-εκδόσεις ΓΑΛΑΙΟΣ)
Η Διαφήμιση όπως θα θέλατε να την ξέρετε(Σ. Καλαιτζής-εκδόσεις Leader books)
Dyer, G. (1992), Η διαφήμιση ως επικοινωνία. Αθήνα: Πατάκη
Δουλκέρη, Τ. (2000), Κοινωνιολογία της διαφήμισης. Αθήνα: Παπαζήσης
Παπαθανασόπουλος, Σ. (1997), Η δύναμη της τηλεόρασης. Αθήνα: Καστανιώτη
Χατζημανώλη, Α. (2008), Διαφήμιση η μεγάλη ξεμυαλίστρα. Θεσσαλονίκη: Κίρκη
Τσουρβάκας, Γ., Διαδίκτυο και φύλα, στο: www.morax.gr
Κουλούρη, Χ., Εικόνες της σύγχρονης γυναίκας, στο: www.tovima.gr
Τα χαρακτηριστικά των κοινωνικών ρόλων του άνδρα και της γυναίκας, στο: www.ekeimena.gr
Τα διάσημα πρόσωπα στις διαφημίσεις, στο: www.capitalauto.gr
Διαφήμιση και επικοινωνία
• Συγγραφείς: Συλλογικό έργο, Sut Jhally, William Leiss, Stephen Kline, Jacqueline Botterill- εκδόσεις Καστανιώτη