Τεχνικές διαφήμισης

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΤεχνικές διαφήμισης / Advertising Techniques
ΚωδικόςΜΜ3200
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΒασιλική Μπάνου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID140000121

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΤεχνικές διαφήμισης
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600191693
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές : Ξέρουν τα βασικότερα "μυστικά" της Διαφημιστικής διαδικασίας-Μπορούν να αποφασίσουν αν τους ενδιαφέρει επαγγελματικά ο χώρος της Διαφήμισης-Κατανοούν την διαφημιστική διαδικασία σαν μια επικοινωνιακή εφαρμογή-Μπορούν να αντιληφθούν τον συσχετισμό μεταξύ μιας κοινωνίας και της αγοράς της με την Διαφήμιση.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Ομαδική εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η Ελλάδα μέσα από την Διαφήμιση, 1940 μέχρι σήμερα. Συγγενείς κλάδοι,Δημόσιες Σχέσεις, Marketing κλπ.Διαφημιστική Εταιρία Πλήρων και μη πλήρων υπηρεσιών και λοιποί φορείς διαφήμισης.Όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας ενός διαφημιστικού μηνύματος.Ειδική αναφορά σε κάποια συγκεκριμένα είδη διαφημιζόμενων προιόντων. Είδη διαφήμισης και είδη διαφημιστικής καμπάνιας.
Λέξεις Κλειδιά
διαφημιστική διαδικασία, συγγενείς κλάδοι
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
υπολογιστής για προβολή power point και παρουσιάσεις των φοιτητικών εργασιών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις39
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων31
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων20
Εκπόνηση μελέτης (project)20
Συγγραφή εργασίας / εργασιών20
Καλλιτεχνική δημιουργία
Εξετάσεις10
Σύνολο140
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Δίνονται 2 μικρότερης έκτασης εργασίες και μία μεγαλύτερη τελική ή προφορική εξέταση. Η πρώτη έχει να κάνει με την διεξαγωγή μιας μικρής εμβέλειας έρευνας(βάσει ερωτηματολογίου) σχετικά με την σχέση των καταναλωτών με την Διαφήμιση. Η δεύτερη έχει να κάνει με την παρουσίαση του έργου μιας διαφημιστικής εταιρείας. Η τελική, είναι η δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας για ένα προιόν της επιλογής των φοιτητών.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
H Ελλάδα μέσα από την Διαφήμιση(Φ.Παπαπολύζος, Κ. Μαρτζούκος-εκδόσεις ΟΜΙΚΡΟΝ) Διαφημίζοντας (Κ. Γκόμπλιας) Η Διαφήμιση και τα μυστικά της(Θ. Κουτούπης-εκδόσεις ΓΑΛΑΙΟΣ) Η Διαφήμιση όπως θα θέλατε να την ξέρετε(Σ. Καλαιτζής-εκδόσεις Leader books) Dyer, G. (1992), Η διαφήμιση ως επικοινωνία. Αθήνα: Πατάκη Δουλκέρη, Τ. (2000), Κοινωνιολογία της διαφήμισης. Αθήνα: Παπαζήσης Παπαθανασόπουλος, Σ. (1997), Η δύναμη της τηλεόρασης. Αθήνα: Καστανιώτη Χατζημανώλη, Α. (2008), Διαφήμιση η μεγάλη ξεμυαλίστρα. Θεσσαλονίκη: Κίρκη Τσουρβάκας, Γ., Διαδίκτυο και φύλα, στο: www.morax.gr Κουλούρη, Χ., Εικόνες της σύγχρονης γυναίκας, στο: www.tovima.gr Τα χαρακτηριστικά των κοινωνικών ρόλων του άνδρα και της γυναίκας, στο: www.ekeimena.gr Τα διάσημα πρόσωπα στις διαφημίσεις, στο: www.capitalauto.gr Διαφήμιση και επικοινωνία • Συγγραφείς: Συλλογικό έργο, Sut Jhally, William Leiss, Stephen Kline, Jacqueline Botterill- εκδόσεις Καστανιώτη
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-03-2021