Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές/ριες θα έχουν:
- Εξελίξει όσα διδάχτηκαν στα προηγούμενα εξάμηνα εμβαθύνοντας περισσότερο σε τεχνικές του physical theatre.
- καλλιεργήσει τη σχέση κίνησης, αναπνοής, ήχου και λόγου.
- εξελίξει τη δυνατότητα δημιουργίας και εκτέλεσης με ακρίβεια χορογραφιών, ακροβατικών και θεατρικών δράσεων
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στην Κινησιολογία ΙΙΙ οι φοιτητές συνεχίζουν να ερευνούν, να διευρύνουν και να βελτιώνουν τη σχέση τους με το χώρο, το σχήμα, το χρόνο, το ρυθμό, την ενέργεια και την βαρύτητα μέσα από τεχνικές του σωματικού θεάτρου και του χορού. Ενεργοποιούν το σώμα και την φαντασία τους και συνειδητοποιούν την οργανική σχέση μεταξύ κίνησης, αναπνοής, ήχου και λόγου. Μονόλογοι, αποσπάσματα θεατρικών έργων, ποιήματα και αυτοσχέδια κείμενα προσεγγίζονται «σωματικά» διευρύνοντας τις δυνατότητες έκφρασης, ζωντανής παρουσίας και επικοινωνίας μεταξύ των συμμετεχόντων. Συγκεκριμένα σ' αυτό το εξάμηνο οι φοιτητές θα δημιουργήσουν χορογραφίες και σκηνικές δράσεις που βασίζονται στο χρόνο, το χώρο και τη βαρύτητα, όπως όμως εμφανίζονται και λειτουργούν στα όνειρα.
Όλων των επιπέδων τα μαθήματα της Κινησιολογίας (I-IV) περιέχουν ασκήσεις για την βελτίωση της φυσικής κατάστασης (δύναμη, ευλυγισία, αντοχή) και παιχνίδια εμπιστοσύνης, ετοιμότητας, ρυθμού, έκφρασης, αντίληψης και ενεργοποίησης της φαντασίας.
Περιγραφή
Προβολή video: Αποσπάσματα από παραστάσεις των: DV8, Pina Bausch, Odin theater, Gardzienice, Anne Teresa DeKeersmaker, Alain Platel, Vim Vandekeybus, Shasha Waltz, Jasmine Vardimon, Akran Khan, Butoh κ.α.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Cynthia I. Novack «Sharing the dance»
3. Alison Hodge «Twentieth Century Actor Training», Routledge ,1999
4. Nicole Potter, «Movement for Actors » , Allworth Press, 2002
5 Roth Zaporah «The improvisation of presence», North Atlantic Books, 1995
6. Αντωνέν Αρτώ «Το θέατρο και το είδωλό του» Δωδώνη
7. Εουτζένιο Μπάρμπα «Θέατρο, μοναξιά, εξέγερση» Κοάν 2001
8. Allain Paul «Gardzienice: Polish Theater in Transition » Harwood 1997
9. Σοάμι Σατυανάντα Σαρασουάτι « Ασάνα, Πραναγιάμα, Μούντρα, Μπάντα»