ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΙΙ (ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΙΙ (ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ) / GREEK SEMINAR II (prose)
ΚωδικόςΑΕΦ144
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΦιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280000596

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Φιλολογίας 2015-σήμερα

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 63
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Κλασικής ΦιλολογίαςΥποχρεωτικό ΚατεύθυνσηςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΙΙ (ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ)
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600194358
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. ΜΗΛΤΣΙΟΣΝικόλαος Μήλτσιος
2. ΣΑΡΙΣΧΟΥΛΗΠαναγιώτα Σαρίσχουλη
3. ΛΙΑΝΕΡΗΑλεξάνδρα Λιανέρη
4. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Θ.Θάλεια Παπαδοπούλου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
(α) να μελετήσουν οι φοιτητές σε βάθος ένα αρχαιοελληνικό έργο σε πεζό λόγο. (β) να γνωρίσουν και να διαλεχθούν με μέρος της δευτερογενούς βιβλιογραφίας για το υπό εξέταση θέμα και να κατανοήσουν τον προβληματισμό που έχει αναπτυχθεί αναφορικά με το συγκεκριμένο ζήτημα. (γ) να μαθητεύσουν στην εκπόνηση φιλολογικής εργασίας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα απευθύνεται αποκλειστικά στους φοιτητές της κλασικής ειδίκευσης. Aντικείμενο του μαθήματος είναι η γλωσσική και ερμηνευτική ανάλυση ενός πεζού κειμένου της αρχαιότητας, στο πλαίσιο μαθητείας εκπόνησης επιστημονικής εργασίας. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για σεμιναριακό μάθημα, το οποίο αναλύει σε βάθος κάποιο εξειδικευμένο ζήτημα που άπτεται του ερευνητικού προβληματισμού που έχει αναπτυχθεί σχετικά με τη μελέτη ενός συγγραφέα και ενός ή περισσότερων κειμένων της αρχαίας ελληνικής πεζογραφίας, υπό το πρίσμα τόσο παραδοσιακών όσο και σύγχρονων φιλολογικών μεθόδων. Οι φοιτητές εξοικειώνονται με τη συγκέντρωση πρωτογενών και δευτερογενών πηγών, τους επιστημονικούς κανόνες σύνταξης σεμιναριακής εργασίας και την προφορική παρουσίασή της με ελάχιστα μνημονικά βοηθήματα. Στο πλαίσιο του μαθήματος αξιοποιούνται τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ), όπως για παράδειγμα ηλεκτρονικά εποπτικά μέσα. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο TLG, στην Πύλη της Ελληνικής Γλώσσας και σε πρόγραμμα παρουσίασης της ερασμικής προφοράς. Εξωτερικοί σύνδεσμοι αναρτώνται στην ιστοσελίδα του μαθήματος.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
1. Xρήση ηλεκτρονικών εποπτικών μέσων (power point) κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στο TLG, στην Πύλη της Ελληνικής Γλώσσας και σε πρόγραμμα παρουσίασης της ερασμικής προφοράς. 2. Δραστηριότητες, εργασίες, μικροεργασίες, εξωτερικοί σύνδεσμοι αναρτώνται στην ιστοσελίδα του μαθήματος (elearning). 3. Ηλεκτρονική αλληλογραφία.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων150,5
Φροντιστήριο301,1
Συγγραφή εργασίας / εργασιών843
Εξετάσεις391,4
Σύνολο1686
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
27-11-2019