Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα
- έχουν εξοικειωθεί με τη ζωή στο νηπιαγωγείο και με το έργο του/της νηπιαγωγού
- έχουν εξασκηθείω στη συστηματική παρατήρηση και ανάλυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας
- έχουν προβληματιστεί σε θέματα και προβλήματα της παιδαγωγικής διαδικασίας στο νηπιαγωγείο
Περιεχόμενο Μαθήματος
-Χρησιμότητα Παρατήρησης - Εισαγωγή στη διαδικασία της παρατήρησης
-Εισαγωγή στο πρόγραμμα, το χώρο και τη ζωή του νηπιαγωγείου
-θέματα Παρατήρησης
-Μέθοδοι παρατήρησης και καταγραφής
-Αποφάσεις/Κανόνες που αφορούν την παρατήρηση
-Ο παρατηρητής
-Σύνθεση και αξιοποίηση πληροφοριών
-Εγκυρότητα και Αξιοπιστία Παρατήρησης
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Cohen, D., Stern, V. (2001). Παρατηρώντας και Καταγράφωντας τη συμπεριφορά των παιδιών. Αθήνα: Gutenberg.
-Hedi, F. (2000). Επικοινωνία στο νηπιαγωγείο. Αθήνα: Τυπωθήτω