Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
-Να γνωρίσουν διεθνείς πρακτικές και παραδείγματα οργνάνωσης και αξιολόγησης μαθησιακών περιβαλλόντων και της ευρύτερης εκπαιδευτικής διαδικασίας
-Να αντιληφθούν τι σημαίνει και τι περιλαμβάνει η έννοια της ποιότητας ενός μαθησιακού περιβάλλοντος
-Να γνωρίσουν τις διεθνείς κλίμακες παρατήρησης ποιότητας εκπαιδευτικών περιβαλλόντων ECERS-R, ECERS-E
-Να εξασκηθούν στη χρήση των κλιμάκων παρατήρησης ποιότητας εκπαιδευτικών περιβαλλόντων ECERS-R και ECERS-E
-Να αναστοχαστούν από την επαφή με τα εργαλεία του μαθήματος για τις δικές τους εκπαιδευτικές πρακτικές
Περιεχόμενο Μαθήματος
Περιγραφή Μαθήματος
-Early Change Project
-Γνωριμία με τα εργαλεία
-Εξάσκηση με παραδείγματα σεναρίων-items
-Μελέτη και συζήτηση για περιεχόμενο items. Εξάσκηση με παραδείγματα σεναρίων-items
-Παρατήρηση Αμερικάνικης τάξης – βαθμολόγηση βίντεο
-Παρατήρηση Αμερικανικής τάξης-βαθμολογηση βίντεο.
-Δημιουργία σεναρίων-εξάσκηση και Παρατήρηση Πορτογαλικής τάξης-βαθμολόγηση βίντεο
-Παρατήρηση Πορτογαλικής τάξης-βαθμολόγηση βίντεο
-Παρατήρηση τάξης Θεσσαλονίκης-βαθμολόγηση βίντεο
-Παρατήρηση τάξης Θεσσαλονίκης-βαθμολόγηση βίντεο
-Παρατήρηση τάξης Κρήτης-βαθμολόγηση βίντεο
-Τελική Εξέταση – Βαθμολόγηση Τάξης Καλαμαριάς
Λέξεις Κλειδιά
αξιολόγηση ποιότητας προσχολικών περιβαλλόντων, κλίμακα παρατήρησης ECERS-R, κλίμακα παρατήρησης ECERS-E, επαγγελματική ανάπτυξη, οργάνωση μαθησιακών περιβαλλόντων