ΣΥΝΤΑΞΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΥΝΤΑΞΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ / Forest Management Plan
Κωδικός508Ε
ΣχολήΓεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
ΤμήμαΔασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID420000179

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΥΝΤΑΞΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600194810
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Κατανόηση του νομικού πλαισίου που καθορίζει τις προδιαγραφές εκπόνησης διαχειριστικών μελετών Ικανότητα χρήσης μερικών εργαλείων και μεθόδων που χρησιμοποιούνται στην κατάρτιση διαχειριστικών μελετών Ικανότητα στο σχεδιασμό και την εκπόνηση μελετών διαχείρισης των δασών της ελληνικής επικράτειας
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σκοπός, μορφή, αρχές, τεχνικές προδιαγραφές και μέρη διαχειριστικού σχεδίου. Επισκόπηση, σημερινή κατάσταση δάσους. Ανάλυση και έλεγχος των μέχρι τώρα αποτελεσμάτων της προηγηθείσης διαχείρισης. Ανάλυση σημερινής κατάστασης και εξέλιξης αυτής. Αξιολόγηση αποτελεσμάτων και ανάλυση αυτών για τον παραπέρα σχεδιασμό. Σχεδιασμός. Παραρτήματα διαχειριστικού σχεδίου. Έλεγχος, ενημερότης, αναθεώρηση και εφαρμογή διαχειριστικού σχεδίου. Στο πλαίσιο του μαθήματος οι συμμετέχοντες φοιτητές/φοιτήτριες, θα εκπαιδευτούν στις παρακάτω εργασίες/φάσεις σύνταξης μιας διαχειριστικής μελέτης Φάση της διαίρεσης του δάσους Φάση της απογραφής του δάσους Φάση της ειδικής περιγραφής του δάσους Φάση σχεδιασμού Σύνταξη μελέτης Περίπτωση εφαρμογής: Περιαστικό Δάσος Θεσσαλονίκης ή Πανεπιστημιακό Δάσος Ταξιάρχη ή Πανεπιστημιαό Δασός Περτουλίου
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις18
Άσκηση Πεδίου16
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων10
Φροντιστήριο8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών38
Σύνολο90
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση του μαθήματος στηρίζεται στην ποιότητα της γραπτής εργασίας που παραδίδεται από τους φοιτητές σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια: - Σωστή χρήση διαχειριστικών όρων και εννοιών - Σωστή αιτιολόγηση διαχειριστικών μέτρων - Δομή και ποιότητα σύνταξης του κειμένου (π.χ. γίνεται κατανοητό το κείμενο; Παρουσιάζονται όλοι οι πίνακες ή τα διαγράμματα που είναι αναγκαία για την κατανόηση;) - Ποιότητα χαρτογραφικού υποβάθρου Εργασίες με ποσοστό μεγαλύτερο του 10 % «λογοκλοπής» δεν θα γίνουν δεκτές. (Turnitin/Moodle)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Pretzsch, Hans, David I. Forrester, and Jürgen Bauhus, eds. Mixed-species forests: ecology and management. Springer, 2017.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=10952
Τελευταία Επικαιροποίηση
06-09-2021