Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να γνωρίζουν πως να προωθήσουν τα ελληνικά προϊόντα στο εσωτερικό και εξωτερικό, και από τι επηρεάζεται η συμπεριφορά του καταναλωτή για την αγορά προϊόντων. Επίσης θα γνωρίζουν πως γίνονται οι πωλήσεις, η προώθηση πωλήσεων, η εμπορία αγροτικών προϊόντων για να βοηθήσουν τους παραγωγούς και τους καταναλωτές.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εισαγωγή στην προώθηση πωλήσεων. Καθορισμός στόχων και εργαλείων προώθησης αγροτικών προϊόντων. Πολιτικές προώθησης αγροτικών προϊόντων. Προσωπικές πωλήσεις και άμεσο μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων. Μέθοδοι και θεωρίες πωλήσεων. Προώθηση πωλήσεων και επικοινωνία. Εισαγωγή στη διαφήμιση αγροτικών προϊόντων. Η διαφήμιση και η διαδικασία της επικοινωνίας. Σχεδίαση προγράμματος μάρκετινγκ και προγράμματος διαφήμισης και καθορισμός διαφημιστικού προϋπολογισμού. Οικονομική της διαφήμισης αγροτικών προϊόντων. Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων. Αποτελεσματικότητα και έλεγχος αποτελεσματικότητας της διαφήμισης αγροτικών προϊόντων. Η διαφήμιση αγροτικών προϊόντων στο διαδίκτυο.
Λέξεις Κλειδιά
Διαφήμιση, Πολιτικές Προώθησης Πωλήσεων, Στρατηγικές, Κανάλια εμπορίας.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, Εκδότης University Studio Press, 2008, Κωδ.Εύδοξου:17203
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, Εκδότης Rossili, 2015, Κωδ.Εύδοξου:41957367