Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες είναι σε θέση να:
-Να αναλύουν τους διαφόρους και πολλές φορές αποκλίνοντες μεταξύ τους τρόπους διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών και ειδικώς του Ισλάμ σε ευρωπαϊκά αλλά και μουσουλμανικά εκπαιδευτικά συστήματα.
-να εμβαθύνουν στις συζητήσεις για τη φύση του μαθήματος των Θρησκευτικών σε ευρωπαϊκά και πλειοψηφικώς μουσουλμανικά περιβάλλοντα
-να αντιλαμβάνονται τα ποικίλα μοντέλα προσέγγισης του μαθήματος, κατηχητικό, ομολογιακό, γνωσιακό κ.λπ.
- να συνθέτουν τις γνώσεις αυτές στην ανάπτυξη των μαθημάτων
- να γνωρίζουν τις εφαρμογές του ΜτΘ και τις προτεραιότητες στο ελληνικό δημόσιο σχολείο
- να αναπτύξουν δεξιότητες, γνωστικές και παιδαγωγικές, για τη διδασκαλία του ΜτΘ γενικώς και ειδικώς του Ισλάμ
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το Ισλάμ στην εκπαίδευση. Οι φοιτητές θα πληροφορηθούν για τους τρόπους διδασκαλίας και προσέγγισης του μαθήματος των θρησκευτικών στο ελληνικό δημόσιο σχολείο γενικώς, και ειδικώς της διδασκαλίας του Ισλάμ σε διάφορα ευρωπαϊκά αλλά και μουσουλμανικά εκπαιδευτικά συστήματα.
Λέξεις Κλειδιά
Ισλάμ, Εκπαίδευση, κοσμικός, παραδοσιακός, Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1.Ντόλκερα Ανθούλα (2020) Θρησκευτική Εκπαίδευση στην Ευρώπη (μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία) (αδημ.)
Στο διαδίκτυο: http://ikee.lib.auth.gr/record/319404/?ln=el (κατεβαίνει και αποθηκεύεται σε μορφή pdf)
2. Staff, Writer. "Islam - History of Islamic Education, Aims and Objectives of Islamic Education". http://education.stateuniversity.com/pages/2133/Islam.html#ixzz5LyrvLkoW (ανακτήθηκε 22.07.2018)
Staff, Writer. "Education". oxfordislamicstudies. http://www.oxfordislamicstudies.com/print/opr/t236/e0212 (ανακτήθηκε 22.07.2018)