ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ / PSYCHOLOGICAL AND BEHAVIORAL MANAGEMENT
ΚωδικόςΚΑΕ8
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΧαράλαμπος Τσορμπατζούδης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015424

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ (2021-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΕπιλογής ΚατεύθυνσηςΧειμερινή-10

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600197830
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές/τριες το πλαίσιο και τους άξονες της ψυχολογικής και συμπεριφορικής διαχείρισης ενήλικών ατόμων. Στο πλαίσιο του μαθήματος εξετάζονται οι θεματολογίες που αφορούν τους προσδιοριστικούς παράγοντες και τις προδιαθέσεις για άσκηση και φυσική δραστηριότητα. Αναλύονται κοινωνιογνωστικά μοντέλα και θεωρίες για αλλαγή της συμπεριφοράς άσκησης όπως το μοντέλο των πεποιθήσεων για την υγεία, η θεωρία της σχεδιασμένης συμπεριφοράς, η θεωρία της κοινωνικής μάθησης, η θεωρία των σταδίων αλλαγής αλλά και οικολογικά μοντέλα. Γίνεται αναφορά σε θεματολογίες του καθορισμού των στόχων, της προσκόλλησης στην άσκηση και παρουσιάζονται οι άξονες για τη δημιουργία προγραμμάτων προαγωγής της υγείας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
Περιεχόμενο Μαθήματος
Προσδιοριστικοί παράγοντες και προδιαθέσεις για άσκηση και φυσική δραστηριότητα. Κοινωνιογνωστικά μοντέλα Θεωρίες για αλλαγή της συμπεριφοράς άσκησης Μοντέλο των πεποιθήσεων για την υγεία Θεωρία της σχεδιασμένης συμπεριφοράς Θεωρία της κοινωνικής μάθησης Θεωρία των σταδίων αλλαγής Οικολογικά μοντέλα Καθορισμός στόχων Προσκόλληση στην άσκηση Δημιουργία προγραμμάτων προαγωγής της υγείας
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-10-2019