Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές είναι σε θέση να:
-Αναλύουν την θέση του ΜτΘ στα αναλυτικά προγράμματα και βαθμίδες εκπαίδευσης των χωρών της ΕΕ
-Προσδιορίζουν το περιεχόμενο του ΜτΘ στις χώρες της ΕΕ.
-Συγκρίνουν τη θέση του ΜτΘ στα Αναλυτικά Προγράμματα της Ελλάδας με αυτά των άλλων χωρών της ΕΕ
-Συγκρίνουν το περιεχόμενο του ΜτΘ των σχολικών εγχειριδίων στην Ελλάδα με εκείνα των άλλων χωρων της ΕΕ
-Συνειδητοποιούν και αναγνωρίζουν τη συμβολή της διδασκαλίας του ΜτΘ στα σύγχρονα πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα των χωρών της ΕΕ
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αφορά τη θεματική Εντατικού Προγράμματος Erasmus, όπου εξετάστηκε η διαφορετικότητα στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και το βαθμό συμμόρφωσής των χωρών τους στις Συστάσεις της ΕΕ, με εστίαση στο μάθημα των Θρησκευτικών. Στόχος είναι η πληροφόρηση για τις ικανότητες και δεξιότητες που πρέπει να κατέχει ο θεολόγος ώστε να αναγνωρίζει και να εκτιμά την διαφορετικότητα και η διαμόρφωση νέας στάσης απέναντι στη διαφορετικότητα και τρόποι αποτελεσματικού διαχειρισμού της διαφορετικότητας στην τάξη. Συμπεριλαμβάνονται επισκέψεις σε διαπολιτισμικά σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Λέξεις Κλειδιά
Θρησκευτική Αγωγή, ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα, διαφορετικότητα, πολύπολιτισμικότητα, διαπολιτισμικά σχολεία