ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ / PHYSIOLOGY OF LEARNING
ΚωδικόςΒ.1.507
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΕπιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΖωή Μπαμπλέκου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID80000149

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600199958
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές να κατανοήσουν τη σχέση των εγκεφαλικών λειτουργιών με την ανάπτυξη και τις αποκλίσεις της.
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αναπτύσσει στοιχεία σχετικά με την ανάπτυξη των νευρωνικών δικτύων του εγκεφάλου, την ταχύτητα δημιουργίας της αναπαραγωγής εγκεφαλικών κυττάρων στη διάρκεια της ζωής. Αναφέρονται επιβαρυντικοί παράγοντες στη διάρκεια της εγκυμοσύνης και της αρχικής ανάπτυξης και η πιθανή επιρροή στη γνωστική λειτουργία και τις μαθησιακές ικανότητες.
Λέξεις Κλειδιά
νευρωνικά δίκτυα, εγκεφαλική λειτουργία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις36
Σεμινάρια14
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων30
Κλινική Άσκηση30
Συγγραφή εργασίας / εργασιών20
Εξετάσεις20
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
12-09-2021