Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Διαμόρφωση κριτικής ικανότητας στην προσέγγιση της πολύπλοκης σχέσης ανάμεσα στα Μέσα Επικοινωνίας και το Παιδί. Ικανότητα διερεύνησης της ιδιαιτερότητας του μικρού παιδιού ως χρήστη των Μέσων Επικοινωνίας.
Το Τμήμα έχει απευθύνει έγγραφο προς τη ΜΟΔΙΠ
ΑΠΘ, αναλύοντας τις
επιφυλάξεις ΤΟΥ για την ταξινόμηση που προτείνεται. ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ότι η κατηγοριοΠοίηση που χρησιμοποιείται δεν καλύπτει επαρκώς τα επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα.
Εν αναμονή της ολοκλήρωσης της συζήτησης και της επεξεργασίας των θέσεων αυτών από τη ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ, το Τμήμα επιφυλάσσεται για την συμπλήρωση των σχετικών στόχων, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ δεν καλύπτουν την ποικιλότητα εκπαίδευσης που παρέχει.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το αντικείμενο του μαθήματος αναφέρεται στη σχέση ανάμεσα στο παιδί και την τηλεόραση (παιδικό τηλεοπτικό πρόγραμμα, τηλεοπτική βία, παιδική τηλεοπτική διαφήμιση), σε προβλήματα μεθοδολογίας όσον αφορά τη σχέση παιδί / τηλεόραση, καθώς και στη χρησιμοποίηση των Μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία.