Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Οι φοιτητές μπορούν να αναγνωρίσουν γραμματικά «εμπόδια» στο διδακτικό υλικό.
• Οι φοιτητές μπορούν να αναλύσουν τις ασκήσεις γραμματικής στα εγχειρίδια με διδακτικό τρόπο και, εάν είναι απαραίτητο, να τις τροποποιήσουν.
• Οι φοιτητές μπορούν να δημιουργήσουν ασκήσεις γραμματικής προσανατολισμένες στη δράση.
• Οι φοιτητές μπορούν να εφαρμόσουν διδακτικά διάφορες μεθόδους διδασκαλίας γραμματικής.
• Οι φοιτητές μπορούν να ενσωματώσουν γραμματικό υλικό στο μάθημα με ουσιαστικό τρόπο και να πραγματοποιήσουν διδασκαλία της τη γραμματικής με τρόπο προσανατολισμένο στη δράση.
• Οι φοιτητές είναι σε θέση να αναλύσουν και να αξιολογήσουν το μάθημα της γραμματικής.
Περιεχόμενο Μαθήματος
• Οι φοιτητές μπορούν να αναγνωρίσουν γραμματικά «εμπόδια» στο διδακτικό υλικό.
• Οι φοιτητές μπορούν να αναλύσουν τις ασκήσεις γραμματικής στα εγχειρίδια με διδακτικό τρόπο και, εάν είναι απαραίτητο, να τις τροποποιήσουν.
• Οι φοιτητές μπορούν να δημιουργήσουν ασκήσεις γραμματικής προσανατολισμένες στη δράση.
• Οι φοιτητές μπορούν να εφαρμόσουν διδακτικά διάφορες μεθόδους διδασκαλίας γραμματικής.
• Οι φοιτητές μπορούν να ενσωματώσουν γραμματικό υλικό στο μάθημα με ουσιαστικό τρόπο και να πραγματοποιήσουν διδασκαλία της τη γραμματικής με τρόπο προσανατολισμένο στη δράση.
• Οι φοιτητές είναι σε θέση να αναλύσουν και να αξιολογήσουν το μάθημα της γραμματικής.
Seminarplan
Rolle der Grammatik im Unterrichtsgeschehen
- Typische Lernschwierigkeiten im Deutschen
- Fragen der Auswahl
- Grammatische Progression und Erwerbsstufen
- Metasprache und Grammatikerklärungen
Methoden der Grammatikvermittlung
- Implizite Lernverfahren und induktive Vermittlung
- S-O-S Grammatik
- Grammatikspiele
- Automatisierung
Analyse von Grammatikübungen
- Umsetzung von Kriterien / Prinzipien modernen Unterrichts
- Kennenlernen verschiedener Grammatiken
- Kennenlernen unterschiedlicher Lehrwerke
Mini-Microteaching
- Simulation selbsterstellter Unterrichtssequenzen
- Erstellen eigener Grammatikübungen