ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ / EXAMPLES OF ACTION-ORIENTED GRAMMAR TEACHING
Τίτλος στα ΓερμανικάHANDLUNGSORIENTIERTE GRAMMATIKVERMITTLUNG AN KONKRETEN EINZELBEISPIELEN
ΚωδικόςΑΚ0249
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600020714

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 25
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600200361
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Γερμανικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΓΕΡ101 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι
  • ΓΕΡ201 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙ
  • ΓΕΡ301 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΙΙΙ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Οι φοιτητές μπορούν να αναγνωρίσουν γραμματικά «εμπόδια» στο διδακτικό υλικό. • Οι φοιτητές μπορούν να αναλύσουν τις ασκήσεις γραμματικής στα εγχειρίδια με διδακτικό τρόπο και, εάν είναι απαραίτητο, να τις τροποποιήσουν. • Οι φοιτητές μπορούν να δημιουργήσουν ασκήσεις γραμματικής προσανατολισμένες στη δράση. • Οι φοιτητές μπορούν να εφαρμόσουν διδακτικά διάφορες μεθόδους διδασκαλίας γραμματικής. • Οι φοιτητές μπορούν να ενσωματώσουν γραμματικό υλικό στο μάθημα με ουσιαστικό τρόπο και να πραγματοποιήσουν διδασκαλία της τη γραμματικής με τρόπο προσανατολισμένο στη δράση. • Οι φοιτητές είναι σε θέση να αναλύσουν και να αξιολογήσουν το μάθημα της γραμματικής.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
• Οι φοιτητές μπορούν να αναγνωρίσουν γραμματικά «εμπόδια» στο διδακτικό υλικό. • Οι φοιτητές μπορούν να αναλύσουν τις ασκήσεις γραμματικής στα εγχειρίδια με διδακτικό τρόπο και, εάν είναι απαραίτητο, να τις τροποποιήσουν. • Οι φοιτητές μπορούν να δημιουργήσουν ασκήσεις γραμματικής προσανατολισμένες στη δράση. • Οι φοιτητές μπορούν να εφαρμόσουν διδακτικά διάφορες μεθόδους διδασκαλίας γραμματικής. • Οι φοιτητές μπορούν να ενσωματώσουν γραμματικό υλικό στο μάθημα με ουσιαστικό τρόπο και να πραγματοποιήσουν διδασκαλία της τη γραμματικής με τρόπο προσανατολισμένο στη δράση. • Οι φοιτητές είναι σε θέση να αναλύσουν και να αξιολογήσουν το μάθημα της γραμματικής. Seminarplan Rolle der Grammatik im Unterrichtsgeschehen - Typische Lernschwierigkeiten im Deutschen - Fragen der Auswahl - Grammatische Progression und Erwerbsstufen - Metasprache und Grammatikerklärungen Methoden der Grammatikvermittlung - Implizite Lernverfahren und induktive Vermittlung - S-O-S Grammatik - Grammatikspiele - Automatisierung Analyse von Grammatikübungen - Umsetzung von Kriterien / Prinzipien modernen Unterrichts - Kennenlernen verschiedener Grammatiken - Kennenlernen unterschiedlicher Lehrwerke Mini-Microteaching - Simulation selbsterstellter Unterrichtssequenzen - Erstellen eigener Grammatikübungen
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Σεμινάρια803,2
Εργαστηριακή Άσκηση502
Συγγραφή εργασίας / εργασιών200,8
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση Ο τελικός βαθμός προκύπτει ως εξής: Ενεργός συμμετοχή 33%, Μίνι-Μικροδιδασκαλία σε ομάδες 33%. Σύντομη γραπτή εργασία (Reflexionsessay) σε ομάδες 33%.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Θα παρουσιαστεί στην πρώτη συνάντηση του μαθήματος.
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-10-2021