Εκπαιδευτική έρευνα: Ποσοτικές προσεγγίσεις

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕκπαιδευτική έρευνα: Ποσοτικές προσεγγίσεις / Quantitative Educational Reseaerch
ΚωδικόςΠΕ102
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΦιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΔημήτριος Σταμοβλάσης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018123

Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Επιστήμη: Ειδική Αγωγή, Παιδαγωγική του Σχολείου, Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 14
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό115

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕκπαιδευτική έρευνα: Ποσοτικές προσεγγίσεις
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600200376
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
κατανόηση βασικών εννοιών της Μεθοδολογίας της έρευνας και απόκτηση δεξιοτήτων ανάλυσης δεδομένων με SPSS
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό περιέχει τρείς ενότητες (α) Επιστημολογικά Θέματα και προϋποθέσεις της Μεθοδολογίας της Έρευνας, όπου εξετάζονται φιλοσοφικά ζητήματα που αφορούν την έρευνα της Παιδαγωγικής και των Κοινωνικών Επιστημών γενικότερα. (β) Μεθοδολογικά θέματα που αφορούν τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μια έρευνας. (γ) Στατιστική, και ανάλυση εμπειρικών δεδομένων. Η παρουσία και συμμετοχή των φοιτητών είναι υποχρεωτική.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Ήχος
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Το μάθημα αυτό περιέχει τρείς ενότητες (α) Επιστημολογικά Θέματα και προϋποθέσεις της Μεθοδολογίας της Έρευνας, όπου εξετάζονται φιλοσοφικά ζητήματα που αφορούν την έρευνα της Παιδαγωγικής και των Κοινωνικών Επιστημών γενικότερα. (β) Μεθοδολογικά θέματα που αφορούν τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μια έρευνας. (γ) Στατιστική, και ανάλυση εμπειρικών δεδομένων. Η παρουσία και συμμετοχή των φοιτητών είναι υποχρεωτική.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις301,2
Εργαστηριακή Άσκηση351,4
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,8
Εκπόνηση μελέτης (project)200,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών200,8
Σύνολο1255
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
ανοικτή βιβλιογραφία από το
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Open sourse from the Web
Τελευταία Επικαιροποίηση
05-03-2020