Επαυξημένη-Mεικτή Πραγματικότητα Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕπαυξημένη-Mεικτή Πραγματικότητα Ι / Augmented-Virtual-Mixed Reality I
Κωδικός5ΕΜΠ1
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 3ος / Διδακτορικό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΝεφέλη μαρία Δημητριάδη
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600019119

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 49
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής Υποχρεωτικό535

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕπαυξημένη/μεικτή Πραγματικότητα Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600200539

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Κινηματογράφου
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΜΕΓΑΛΟ ΠΛΑΤΩ (414)
ΗμερολόγιοΠαρασκευή 18:00 έως 20:30
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση του/της φοιτητή/φοιτήτριας με τις τεχνολογίες Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας. και με τις τεχνικές ανάπτυξης καινοτόμων κινηματογραφικών εφαρμογών καθώς και η παρουσίαση, ανάλυση και κατανόηση σκηνοθετικών ζητημάτων σε κινηματογραφικά έργα Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας (σκηνοθεσία 360 μοιρών, σκηνοθεσία εμπειριών «εμβύθισης», σκηνοθεσία μεικτών περιβαλλόντων κ.ά.) ενώ στο πλαίσιο του μαθήματος θα αξιοποιηθεί πλατφόρμα ανάπτυξης storyboard με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα περιλαμβάνει την εξοικείωση, θεωρητικά και πρακτικά, με τις τεχνολογίες Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας. και με τις τεχνικές ανάπτυξης καινοτόμων κινηματογραφικών εφαρμογών καθώς και την παρουσίαση, ανάλυση και κατανόηση σκηνοθετικών ζητημάτων σε κινηματογραφικά έργα Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας (σκηνοθεσία 360 μοιρών, σκηνοθεσία εμπειριών «εμβύθισης», σκηνοθεσία μεικτών περιβαλλόντων κ.ά.) ενώ στο πλαίσιο του μαθήματος θα αξιοποιηθεί πλατφόρμα ανάπτυξης storyboard με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας.
Λέξεις Κλειδιά
τεχνολογίες Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας, σκηνοθεσία 360 μοιρών, σκηνοθεσία εμπειριών «εμβύθισης», storyboard με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Στη διδασκαλία και στην εργαστηριακή εκπαίδευση θα χρησιμοποιηθούν τεχνολογίες ΕΠ, διαδικτυακές πηγές και πολυμεσικό υλικό ενώ ΤΠΥ θα χρησιμοποιηθούν και στην επικοινωνία με τους φοιτητές.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις200,7
Σεμινάρια100,3
Εργαστηριακή Άσκηση301
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο351,2
Εκπόνηση μελέτης (project)200,7
Συγγραφή εργασίας / εργασιών100,3
Καλλιτεχνική δημιουργία200,7
Εξετάσεις50,2
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ο/Η φοιτητής/φοιτήτρια αξιολογείται μέσω υποχρεωτικής και απαλλακτικής εργασίας η οποία θα περιλαμβάνει θεωρητικό μέρος ατομικής γραπτής εργασίας 1,500 έως 2,000 λέξεων (5 περίπου σελίδες), συμπεριλαμβανομένων των υποσημειώσεων και της βιβλιογραφίας, και δημιουργικό μέρος (ομαδικό) ανάπτυξης storyboard με τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Σκηνοθετώντας μια ταινία Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 21938 Έκδοση: 1η έκδ./2000Συγγραφείς: Mamet David ISBN: 978-960-378-700-6Τύπος: ΣύγγραμμαΔιαθέτης (Εκδότης): Σ. ΠΑΤΑΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΟΙ ΚΟΣΜΟΙ Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 320158 Έκδοση: 1/2016Συγγραφείς: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΒΟΣΙΝΑΚΗΣISBN: 978-960-603-226-4Τύπος: Ηλεκτρονικό ΒιβλίοΔιαθέτης (Εκδότης): Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα - Αποθετήριο "Κάλλιπος" ΔΙΕΠΑΦΗ ΧΡΗΣΤΗ - ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ: ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 13650 Έκδοση: 1η/2006 Συγγραφείς: ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΑΚΟΥΜΙΑΝΑΚΗΣ ISBN: 960-209-975-5 Τύπος: Σύγγραμμα Διαθέτης (Εκδότης): ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΕ Από τις σύνθετες Τέχνες στα υπερμέσα και τους νέους εικονικούς – δυνητικούς χώρους. Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 59303612 Έκδοση: 1/2016 Συγγραφείς: ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΙΟΣ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΖΩΗ, ΝΕΦΕΛΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ISBN: 978-960-603-374-2 Τύπος: Ηλεκτρονικό Βιβλίο Διαθέτης (Εκδότης): Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα - Αποθετήριο "Κάλλιπος"
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bates, J., «Virtual Reality, Art, and Entertainment. Presence: Teleoperators and Virtual Environments», USA, 1992. Bolter, Jay David & Grusin, Richard., «Remediation: Understanding New Media», The MIT Press, USA, 1999. Bowman, D., Kruijff, E., Jr, J. L. & Poupyrev, I., 3D user interfaces: theory and practice, 2004. El-Nasr, M.S., «Interaction, Narrative, and Drama Creating an Adaptive Interactive Narrative using Performance Arts Theorie»s, Interaction Studies 8, 2007. Sherman & Craig, «Understanding Virtual Reality: Interface, Application, and Design», Morgan Kaufmann Publishers, CA, 2003.
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-11-2021