Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα εστιάζει στην κατανόηση της έννοιας των Σοβαρών Παιχνιδιών (Serious Games - SG), καθώς και της επίδρασης που έχει η χρήση τους. Επιπλέον ασχολείται με θέματα σχεδίασης, ανάπτυξης και αξιολόγησης SG.
Στη Θεωρία εξετάζει θέματα όπως:
- Έννοια των SG
- Θέματα σχεδίασης SG
- Προσεγγίσεις δημιουργίας SG
- Δημιουργία περιεχομένου
- Games Engines
- Προσωποποίηση και προσαρμογή
- Πολυχρηστικά παιχνίδια
- Εμπειρία του παίκτη (Player experience)
- Αποτίμηση απόδοσης
- Οικονομικές και νομικές διαστάσεις
- Παραδείγματα παιχνιδιών
Στην Πρακτική εστιάζει σε:
- Πλατφόρμες ανάπτυξης SG
- Unity
- Fungus
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Dörner, R., Göbel, S., Effelsberg, W., & Wiemeyer, J. (2016). Serious games. Foundations, concepts and practice. Switzerland.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Nakatsu, R., Rauterberg, M., & Ciancarini, P. (Eds.). (2017). Handbook of digital games and entertainment technologies. Springer Singapore.
Jain, L. C. (2011). Serious games and edutainment applications (Vol. 504). M. Ma, & A. Oikonomou (Eds.). London: Springer.
Jerčić, P., & Sundstedt, V. (2019). Practicing Emotion–Regulation Through Biofeedback on the Decision–Making Performance in the Context of Serious Games: a Systematic Review. Entertainment Computing.
Baptista, G., & Oliveira, T. (2018). Gamification and serious games: A literature meta-analysis and integrative model. Computers in Human Behavior.
Dias, L. P. S., Barbosa, J. L. V., & Vianna, H. D. (2018). Gamification and serious games in depression care: a systematic mapping study. Telematics and Informatics, 35(1), 213-224.