ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ I

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ I / SET AND COSTUME DESIGN I
Κωδικός2ΣΓ1
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280005918

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 139
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό214

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ & ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600200720

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Κινηματογράφου
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ (305)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 11:45 έως 14:15
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχη ολοκλήρωση του μαθήματος , οι φοιτητές θα μπορούν να: 1. γνωρίζουν το αντικειμενο της Σκηνογραφίας-Ενδυματολογίας. 2. κατανοούν τη συμμετοχής της σκηνογραφίας-ενδυματολογίας σε έκταση και σε βάθος στο ενιαίο καλλιτεχνικό έργο (ταινία, παράσταση) 4. κατανοούν τον τρόπο εφαρμογής και υλοποίησης της εργασίας και λειτουργίας του Σκηνογράφου-Ενδυματολόγου σε όλη την διαδικασία παραγωγής του καλλιτεχνικού έργου. 5. κατανοούν τη σχέση της σκηνογραφίας-ενδυματολογίας με το σενάριο-σκηνοθεσία-διεύθυνση φωτογραφίας-παραγωγή. 6. γνωρίζουν την ορολογία και της “γλώσσα” που αφορά την σκηνογραφία-ενδυματολογία. 7. έχουν εξοικείωση με θέματα της σχέσης χώρου και μορφής -φιγούρας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Τι είναι Σκηνογραφία-Ενδυματολογία, ποιό είναι το αντικείμενο της. Κατανόηση της συμμετοχής της σκηνογραφίας-ενδυματολογίας σε έκταση και σε βάθος στο ενιαίο καλλιτεχνικό έργο (ταινία, παράσταση) καθώς και του τρόπου εφαρμογής και υλοποίησης της. . Η εργασία και λειτουργία του Σκηνογράφου-Ενδυματολόγου σε όλη την διαδικασία παραγωγής του καλλιτεχνικού έργου. •Η σχέση της σκηνογραφίας-ενδυματολογίας με το σενάριο-σκηνοθεσία-διεύθυνση φωτογραφίας-παραγωγή. •Η ορολογία και η“γλώσσα" που αφορά την σκηνογραφία-ενδυματολογία. .Εξοικείωση με θέματα της σχέσης χώρου και μορφής -φιγούρας.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Εργαστηριακή Άσκηση351,2
Εκπόνηση μελέτης (project)351,2
Καλλιτεχνική δημιουργία80,3
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1204
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ανταπόκριση και συμμετοχή σε ασκήσεις-εργασίες σχετικές με τα θέματα παρουσίασης των διαλέξεων του διδάσκοντος 50%.Συμμετοχή σε γραπτο τεστ την ημερα της εξεταστικής 50%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. J.Itten,Σύνθεση και Μορφή,Εκδόσεις Αντιύλη,2011. 2. Βακαλό Γ, Σύντομη ιστορία της Σκηνογραφίας, Εκδόσεις Κέδρος 3. Gombrich, G.H., Το Χρονικό της Τέχνης, ΜΙΕΤ, 2006.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Γ.Βακαλό-ΟΠΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ,εκδ Νεφέλη,1988 Henri Cartier-Bresson Η ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ-Λόγος για τη φωτογραφία-Εκδ.Άγρα Henny Harald Hansen,Costume Cavalcade,Eyre Methuen,London 1975
Τελευταία Επικαιροποίηση
28-01-2022