Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ / TEACHING ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
ΚωδικόςΓλ3-342
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007069

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 46
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600200794

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοPhilosophy (new)
ΌροφοςFloor 1
ΑίθουσαΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 107 (126)
ΗμερολόγιοFriday 13:30 to 16:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
1. Να εξοικειωθούν με τους κλάδους της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς (ΑΓΕΣ) και τους ρόλους του εκπαιδευτικού ΑΓΕΣ 2. Να εμβαθύνουν στα ειδικά γλωσσικά χαρακτηριστικά αγγλικών ακαδημαϊκών/τεχνικών κειμένων. 3. Να αναπτύξουν την κριτική ικανότητα αξιολόγησης μοντέλων ανάλυσης αναγκών, προγραμμάτων σπουδών και διδακτικού υλικού ΑΓΕΣ 4. Να μπορούν να σχεδιάσουν ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών, μικρό πρόγραμμα σπουδών και διδακτικό υλικό για τη διδασκαλία ΑΓΕΣ
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αρχές, ιστορική αναδρομή και κλάδοι της αγγλικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούς, οι πολλαπλοί ρόλοι του εκπαιδευτικού, διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας για ακαδημαϊκούς, επιστημονικούς, τεχνολογικούς και επιχειρησιακούς σκοπούς (Business English, ανάλυση μαθησιακών αναγκών, γλωσσική και κειμενική ανάλυση, μεθοδολογία διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούς, σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση προγραμμάτων και εκπαιδευτικού υλικού.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Παρουσιάσεις power point, eclass μαθήματος
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1054,2
Εργαστηριακή Άσκηση301,2
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων150,6
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τελική εξέταση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Book chapters Coxhead, A. (2017). Vocabulary and English for Specific Purposes Research: Quantitative and Qualitative Perspectives. London & New York: Routledge. CHAPTER 7: Specialised vocabulary research and the professions. Douglas, D. (2012). ESP and Assessment. In B. Paltridge & S. Starfield (Eds.), The Handbook of English for Specific Purposes, 367–383. Dudley-Evans, T., & St. John, M. J. (1998). Developments in English for specific purposes: A multi-disciplinary approach. Cambridge: Cambridge University Press. Chapters: 1, 2, 5, 7, 8, 9 Hutchinson, T., & Waters, A. (1987). English for specific purposes: A learning-centred approach. Cambridge: Cambridge University Press. Chapters: 1, 2, 4 (only 4.4., 4.5, 4.6), 6, 7, 8, 9, 10 Hyland, K. (2007). English for specific purposes: Some influences and impacts. In J. Cummins & C. Davison (Eds.), International handbook of English language teaching (pp. 391-402). New York: Springer. Woodrow, L. (2018). Introducing course design in English for Specific Purposes. London: Routledge. Chapters 1 and 14. Articles Agathopoulou, E. & Kasiakogia, V. (2015). Practices and views of a language teacher and a subject specialist in teaching English for Engineers. Journal of Applied Linguistics 30, 3-25. Agathopoulou, E. (2009). Characteristics of high-rated and low-rated conference abstracts: a genre-based analysis. In K. Katsaboxaki-Hodgets (Ed.), Proceedings of the International Conference “Options and Practices of LSP practitioners” (pp. 150-170). Crete: Crete University Press. Agathopoulou, E. (2011). EAP materials: Insights from corpus-based studies. In E. Panourgia (Ed.), ESP/ EAP Innovations in Tertiary Settings: Proposals and Implementations, Proceedings of the 2nd ESP/EAP Conference, Kavala Institute of Technology (pp. 9-22). Harwood, N. 2005. What do we want EAP teaching materials for?. Journal of English for Academic Purposes, 4:2, 149-161. Hyland, K. (1996). Nurturing hedges in the ESP curriculum. System 24, 477-490. Jasso-Aguilar, R. (1998). Sources, methods and triangulation in needs analysis: A critical perspective in a case study of Waikiki hotel maids. English for Specific Purposes, 18, 27–46. Pinto dos Santos, V. B. M. (2002). Genre analysis of business letters of negotiation. English for Specific Purposes 21, 167-199. Spence, P., & Liu, G.-Z. (2013). Engineering English and the high-tech industry: A case study of an English needs analysis of process integration engineers at a semiconductor manufacturing company in Taiwan. English for Specific Purposes, 32, 97–109. Sullivan, P., & Girginer H. 2002. The Use of Discourse Analysis to Enhance ESP Teacher Knowledge: An Example Using Aviation English. English for Specific Purposes 21(4): 397-404. Torregrosa Benaventa, G. & Sánchez-Reyes, S. (2015). Target situation as a key element for ESP (Law Enforcement) syllabus design. Procedia - Social and Behavioral Sciences 173: 143-48. Zare, J. & Keivanloo-Shahrestanaki, Z. (2017). Genre awareness and academic lecture comprehension: The impact of teaching importance markers. Journal of English for Academic Purposes 27, 31-41.
Τελευταία Επικαιροποίηση
08-11-2021