ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΘΕΩΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ / THEORY OF MODERN JOURNALISM AND TECHNOLOGIES
ΚωδικόςΔΚΟΡ100
ΣχολήΟικονομικών και Πολιτικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΑνδρέας Βέγλης
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600016635

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ (2018-Σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 19
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗΥποχρεωτικό Κορμού1110
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΥποχρεωτικό Κορμού1110
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΥποχρεωτικό Κορμού1110

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΘΕΩΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600201575
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα εξετάζει τις βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις για τη δημοσιογραφία και την κοινωνική αποστολή της. Έμφαση δίνεται στην έννοια της αλήθειας και της αντικειμενικότητας καθώς και στην δημοσιογραφία της διασταύρωσης της πληροφορίας. Ένα σημαντικό μέρος του μαθήματος αφορά την εξέλιξη του δημοσιογραφικού επαγγέλματος και την σχέση πολιτικής και δημοσιογραφίας στη σύγχρονη Ελλάδα. Γίνεται, επίσης, αναφορά στην ιστορική εξέλιξη των νέων μέσων καθώς και στη διαφοροποίηση και συσχέτιση μεταξύ, παραδοσιακών, ηλεκτρονικών, ψηφιακών και νέων μέσων επικοινωνίας. Στη συνέχεια εξετάζεται το διαδίκτυο καθώς και οι υπηρεσίες του με έμφαση στα εργαλεία και τις υπηρεσίες του Web 2.0. Σημαντικό μέρος του μαθήματος ασχολείται με τις τεχνολογίες και τα χαρακτηριστικά του ήχου και της εικόνας (στατικής και κινούμενης) στα νέα μέσα. Επίσης εξετάζονται θέματα δημοσίευσης περιεχομένου στο διαδίκτυο καθώς και τα κοινωνικά μέσα.
Λέξεις Κλειδιά
δημοσιογραφία, τεχνολογία, νέα μέσα, ήχος, εικόνα, web
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση powerpoint κατά την διδασκαλία του μαθήματος. Παροχή επιπλέον υλικού μέσω της πλατφόρμας elearning.auth.gr (moodle). Επικοινωνία με τους φοιτητές μέσω email καθώς και των εργαλείων επικοινωνίας που παρέχονται από τη πλατφόρμα elearning.auth.gr. Αξιολόγηση μέσω ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών στη πλατφόρμα του elearning.auth.gr
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Πρόοδος με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών πάνω στις θεωρίες σύγχρονης δημοσιογραφίας και τεχνολογία στο μέσο του εξαμήνου (30%). Ατομική εργασία έκτασης 4000 λέξεων 70%). Κάθε φοιτητής/τρια είναι υποχρεωμένος να προτείνει (μέσω e-mail) στους διδάσκοντες ένα case-study ενταγμένο σε μια θεματική περιοχή που καλύπτεται στο μάθημα που έχει παρουσιαστεί ή που σχετίζεται με το περιεχόμενο του μαθήματος.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
30-09-2019