Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Hofstetter Rita, Schneuwly Bernard (2005) (επιμ), Εισαγωγή στις επιστήμες της εκπαίδευσης, μτφ/ Καρακατσάνη, Δ., Αθήνα: Μεταίχμιο
McCulloch, G., Watts, R. (2003). Theory, methodology, and the history of education, History of Education, Vol. 32, Issue 2, 129-132
Reble, Α. (1990), Ιστορία της Παιδαγωγικής, Αθήνα: Εκδόσεις Παπαδήμας
Villaverde, L. Helyar, f. Kincheloe J. (2006). “Historical Research in Education”, K. Tobin, J. Kincheloe (eds). Doing Educational Research: A Handbook (Bold Visions in Educational Research), Rotterdam: Sense Publishers, 311-346
Αγγέλου, Α. (1997). Το κρυφό σχολειό. Το χρονικό ενός μύθου, Αθήνα: Πορεία.
Κυπριανός, Π. (2004). Συγκριτική Ιστορία της Ελληνικής Εκπαίδευσης, Αθήνα: Βιβλιόραμα
Μελετιάδης, Χ. (2003). Η εκπαίδευση στην Κωνσταντινούπολη κατά το 16ο αιώνα, Αθήνα.
Μπέτσας, Γ. (2005). Θεσμικές και Λειτουργικές Όψεις της Εκπαίδευσης των Ελληνορθόδοξων Κοινοτήτων στο Οθωμανικό Κράτος: Από την Έναρξη των Μεταρρυθμίσεων του Τανζιμάτ έως την Επανάσταση των Νεότουρκων, Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη.
Μπουζάκης, Σ. (2011). Πανόραμα Ιστορίας της Εκπαίδευσης, Αθήνα: Gutenberg
Σκαρβέλη-Νικολοπούλου, Α.(1989). Τα μαθηματάρια των ελληνικών σχολείων της τουρκοκρατίας. Διδασκόμενα κείμενα, σχολικά προγράμματα, διδακτικές μέθοδοι. Συμβολή στην ιστορία της νεοελληνικής παιδείας, Διδακτ. διατριβή, Αθήνα.
Τερζής, Ν. (2011). Μελέτη της εκπαίδευσης του νεοελληνισμού, Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Αδελφών Κυριακίδη
Τσιώλης, Γ, (2006). Ιστορίες Ζωής και Βιογραφικές Αφηγήσεις. Η βιογραφική προσέγγιση στην κοινωνιολογική έρευνα, Αθήνα: Εκδόσεις Κριτική
Χατζόπουλος, Κ.(1991). Ελληνικά σχολεία στην περίοδο της οθωμανικής κυριαρχίας (1453-1821), Θεσσαλονίκη: Βάνιας.