ΥΔΑΤΙΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΥΔΑΤΙΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ / AQUATIC ENVIRONMENT AND ORGANISMS
ΚωδικόςBCBM.F.1.1
ΣχολήΘετικών Επιστημών
ΤμήμαΒιολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΕυαγγελία Μιχαλούδη
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015069

Πρόγραμμα Σπουδών: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 5
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΑΛΙΕΥΤΙΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΥποχρεωτικό114

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΥΔΑΤΙΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2021 – 2022
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600202027
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχοι Γνώση των υδρόβιων οργανισμών. Κατανόηση των βιολογικών γεωλογικών, φυσικών, χημικών διεργασιών που συμβαίνουν στα υδάτινα οικοσυστήματα. Απόκτηση γνώσεων για τη βιοποικιλότητα, τη δομή και λειτουργία των υδάτινων οικοσυστημάτων. Δεξιότητες Δυνατότητα ταυτοποίησης των σημαντικότερων υδρόβιων οργανισμών σε όλα τα ταξινομικά επίπεδα με χρήση κατάλληλων εργαλείων ταξινόμησης.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Περιγραφή Περιλαμβάνει τις γεωλογικές, φυσικές και χημικές διεργασίες που συμβαίνουν στα υδάτινα οικοσυστήματα και την επίδρασή τους οργανισμούς που διαβιούν σε αυτά. Περιγράφονται οι υδρόβιοι οργανισμοί και αναλύεται η δομή και λειτουργία των υδάτινων οικοσυστημάτων. Περιεχόμενο διαλέξεων Γεωλογική, φυσική, χημική και δορυφορική Ωκεανογραφία – Αβιοτικό περιβάλλον σε εσωτερικά νερά – Φυτοπλαγκτό και βακτηριοπλαγκτό – Φυτοβένθος – Ζωοπλαγκτό – Ζωοβένθος – Ψάρια – Θαλάσσια πτηνά – Αναγνώριση υδρόβιων οργανισμών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις261,0
Εργαστηριακή Άσκηση40,2
Άσκηση Πεδίου30,1
Συγγραφή εργασίας / εργασιών321,3
Εξετάσεις40,2
Σύνολο692,8
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση της γραπτής εργασίας, της προφορικής παρουσίασης της εργασίας και προφορική εξέταση.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-01-2021