Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα:
• κατανοήσουν θεωρίες, έννοιες και όρους που σχετίζονται με την Παιδαγωγική Επιστήμη και παρουσιάζονται σε αγγλικά ακαδημαϊκά εγχειρίδια και ερευνητικά άρθρα
• εξοικειωθούν με τις λεκτικές και συντακτικές δομές που χρησιμοποιούνται στα αγγλικά επιστημονικά κείμενα της Παιδαγωγικής
• εξοικειωθούν με τις συμβάσεις του γραπτού ακαδημαϊκού λόγου στα αγγλικά κείμενα της Παιδαγωγικής.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα «Αγγλικά» έχει στόχο να εξοικειώσει τους/τις φοιτητές/ριες με τις σύγχρονες τάσεις της Παιδαγωγικής μέσα από κειμενικά είδη όπως το ακαδημαϊκό εγχειρίδιο και η ερευνητική εργασία. Τα θέματα που καλύπτονται προέρχονται από την Εκπαίδευση, τη Γνωστική Ψυχολογία, την Αναπτυξιακή Ψυχολογία και την Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Μέσα από τα κείμενα, επιδιώκεται οι φοιτητές/ριες να αναπτύξουν δεξιότητες που σχετίζονται με την ακαδημαϊκή επιμόρφωση (academic literacy) έτσι ώστε να μπορούν: (α) να λειτουργήσουν σε μία ευρύτερη πανεπιστημιακή κοινότητα όπου η Αγγλική είναι η κατεξοχήν γλώσσα επικοινωνίας, (β) να αποκτήσουν τα γλωσσικά εφόδια που χρειάζονται για να ενταχθούν στη ακαδημαϊκή κοινότητα του γνωστικού τους αντικειμένου (discourse community) καθώς επίσης και γενικότερα εφόδια που είναι απαραίτητα για την επαγγελματική τους ανέλιξη.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Bernstein, D.A., A. Clarke-Stewart, L.A. Penner, E.J. Roy and C.D. Wickens (2000). Annotated Instructor’s Edition: Psychology. Boston: Houghton Mifflin Company.
Bruning, R. H., G.J. Schraw and R.R. Ronning. (1995). Cognitive Psychology and Instruction. Englewoods Cliffs, NJ: Prentice Hall.